image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Zburam cu stil






Calatorii, calatorii si iarasi calatorii. Aproape numai la asta m-am gandit incontinuu de cand am inceput facultatea. Mi-e atat de dor de senzatia aia ca nu am nimic de facut, de ideea ca sunt undeva departe si ca nimeni si nimic nu ma poate face sa ies din starea de bine general.

Ei bine, din pacate vacanta este undeva departe iar eu sunt prinsa la temperaturi scazute, cu un dor nebun de vara. Sunt sigura insa ca nu sunt singura care abia asteapta putin timp liber pentru a pleca, pentru a schimba putin peisajul, pentru a lua o gura de aer proaspat fara a te gandi ca a doua zi trebuie sa pleci la job.

Ceea ce este cel mai amuzant in povestea asta este faptul ca nebanuite sunt caile Domnului si ca intr-una din zilele in care incercam sa scap de plictiseala un prieten mi-a spus ceva de genul: intra pe site-ul Aerotravel. Sincera sa fiu, in trecut eram destul de sceptica cand venea vorba de a cumpara bilete mai ales online, dar acum totul s-a schimbat de cand am vazut ca majoritatea cunoscutilor mei folosesc aceasta modalitate.

Respectivul prieten imi tot explica cum a zburat el pana in Turcia cu ajutorul acestei agentii si cat de fericit au fost atat el cat si familia lui de serviciile oferite. Este normal ca atunci cand un apropiat iti vorbeste atat de frumos despre un serviciu public, vei fi extrem de curios si vei incepe sa dai scroll pe pagina respectiva pentru a gasi varianta de excursie perfecta pentru tine.

Mare mi-a fost mirarea cand am vazut cate oferte au cei de la Aerotravel, mai ales ca de obicei preturile afisate pe anumite site-uri sunt atat de mari incat unii dintre noi ne intoarcem frumos la treburile de acasa spunand: poate alta data, nu acum.

Ei bine, acum nu mai este nevoie de acest lucru. Eu una am gasit bilete de avion ieftine spre Spania si am ramas uimita mai http://www.aerotravel.ro/bilete-avion-spania/ales ca m-as intoarce cu drag sa vad mult mai mult din minunata tara. 

Ca o fata cuminte eu voi merge sa-mi pregatesc bagajele. Voi ce mai asteptati?  Nu vreti sa va petreceti urmatorul concediu intr-o destinatie de vis cu bani putini?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu