image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Un somn demn de-o regina



Cati dintre voi nu aveti probleme cu somnul?  Ei bine, eu de fiecare data cand plecam in excursii, aveam in cap ideea asta, ca nu o sa pun geana pe geana si deja vacanta era una plina de stres. 

Adevarul este ca din punctul asta de vedere sunt o persoana exagerat de pretentioasa, imi iubesc patul, perna si pilota si renunt cu greu la ele. De obicei am avut noroc si locurile prin care poposeam erau suficient de comode pentru a-mi asigura un somn relativ linistit. Dar asa cum se spune, cel mai bine este acasa.

 Atunci cand eu si Andrei am decis sa ne mutam impreuna la Bucuresti, pentru a nu sta la camin, mi-am dat seama ca trebuie sa fac ceva pentru a avea un somn perfect in noul apartament; nu cred ca era o optiune ideea de a lua vechile perne de acasa, pentru ca acolo nu ar mai fi ramas nimic, asa ca am hotarat sa dau o raita pe net si sa-mi incerc norocul.

Primul site pe care l-am deschis a fost si cel care m-a furat cu totul, cei de la Salterra si-au customizat paginile in asa fel incat produsele sunt puse cu adevarat in valoare fiecare cumparator putand sa gaseasca aici un mic colt de rai. Culorile si imaginile care intruchipeaza familii care se bucura de timpul petrecut impreuna, m-au facut sa ma simt confortabil atunci cand cautam sa vad toata gama de perne pe care acestia ne-o pun la dispozitie.

Dupa ce acestea au fost achizitionate mi-a fost greu sa renunt la cumparaturi asa ca am mai ramas putin pe site-ul celor de la Salterra si am gasit lucrul care-mi face somnul sa fie asemenea unuia de bebelus: pilotele de puf, pilotele fara de care nu stiu cum poate cineva sa traiasca avand in vedere ca atunci cand te invelesti cu una, te simti ca o printesa intr-un castel de diamant.

Poate o sa spuneti ca am exagerat putin, putin mai mult poate, dar trebuie sa va convingeti cu ochii vostri de calitatea produselor si daca eu nu am reusit sa va conving, mai bine intrati salterra.ro sa vedeti singuri preturile de pe site pentru a va da seama de ce patul vostru necesita o imbunatatire.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu