image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Toamna trece, hainele raman


Sfarsitul asta de toamna nu este asa cum ar fi trebuit. Tin minte ca acum vreo doi ani, in perioada asta era atat de cald incat imi imaginam ca nu am sa mai vad vreodata o iarna autentica( bineinteles ca soarta mi-a dat in iarna aceea o zapada de nu am putut iesi din casa timp de doua saptamani) dar ideea principala a acestei postari ante-iarna este ca vreau sa va vorbesc putin despre lucrurile pe care ador sa le am in garderoba mea pe timpul toamnei.

Am ales subiectul asta pentru ca acum, dupa trei luni de toamna, dupa trei luni in care aveam nevoie de putin mai mult soare, am realizat brusc ca afara se raceste din ce in ce mai tare si aceste articole vor trebui puse undeva sus pentru la anu'. 

Facand curatenie in sifonier mi-am dat seama ca cele mai purtate item-uri de mine toamna asta au fost esarfele si... nu va spun acum, ci mai tarziu.

Ei bine: esarfele! Cine nu le iubsete? Cine nu are un sertar plin cu ele? In diferite culori, materiale si imprimeuri, sunt accentul de care fiecare dintre noi are nevoie atunci cand tinuta pare prea banala, cand vrea sa se evidentieze intr-o lume plina griuri. Am purtat esarfe de cand ma stiu, le iubesc pe acelea minuscule care stau frumos la baza gatului, prinse intr-o fundita insa, iubirea mea adevarata a fost si va fi intotdeauna esarfa aceea imensa, dintr-un material exagerat de moale si transparent care iti face tinuta sa para exagerat de ingrijita. Adevarul este ca toamna aceasta a fost si momentul potrivit pentru a purta esarfe mai ales la inceput cand inca era cald si soarele ne mai arata cate putina mila.. Acum din pacate, ele trebuie inlocuite cu fulare mari si groase care sa ne incalzeasca in urmatoarele trei luni.

V-am promit mai sus ca voi mai spune inca un item pe care eu l-am purtat exagerat in aceasta toamna. Ei bine: dresurile

Dragii mei, daca pana acum vreo cativa ani eram adepta tinutelor baietesti, de ceva vreme am incercat sa-mi exploatez partea feminina, mai ales anul acesta cand m-am trezit la facultate si mi-am dat seama ca o studenta la litere arata minunat intr-o fusta sau rochita eleganta. Ei bine, adevarul este ca dresurile au fost extrem de purtate de mine inca din clasa a 9-a cand am aflat ca voi avea uniforma, uneori mai vorbesc cu mama si radem de faptul ca daca economiseam toti banii dati pe dresuri pana acum, cu siguranta in acest moment imi cumparam doua apartamente.

Ultimul lucru despre care vreau sa va vorbesc in acest articol este incaltamintea de la Kalapod care mie una mi se pare perfecta pentru orice tinuta. Fie ca am purtat haine groase sau unele mai tomnatice, cei de la Kalapod au avut de fiecare data perechea perfecta de pantofi pe care sa o atasez tinutei mele pentru a fi un tot unitar. Asa ca eu zic ca pentru noul sezon sa incercati sa cautati pe site-ul celor de la Kalapod perechea perfecte de incaltaminte, in care sa va simtiti ca o adevarata printesa.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu