image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Studentia si tehnologia



Sunt innebunita dupa tehnologie!

Poate ca asta o sa-i socheze pe multi dintre voi dar chiar asa este, intr-una din zilele astea voi fi ingropata in cabluri si obiecte electrocasnice si nici atunci macar nu ma voi abtine din a cumpara tot felul de gadget-uri care sa-mi faca viata putin mai usoara.

Am dat de obsesia asta acum vreo cativa ani cand am primit primul meu laptop cumparat in rate. Pe vremea aia mi s-a parut ceva dragut, eram innebunita dupa ideea ca nu trebuie sa mai stau la un calculator vechi de sapte-opt ani, dar nu-mi imaginam ca peste ani o sa incep incet-incet sa cumpar tot felul de aparate care mai de care mai mic si mai compact.

A trecut ceva timp si laptopului i-a urmat un telefon de care m-am indragostit la vremea aceea la nebunie. Tin minte ca eram atat de mandra de el incat mai toata ziua butonam pe el, momentul in care a inceput si nebunia cu internetul pe telefon pentru mine. Cel mai mult, imi amintesc, ca-l foloseam pentru muzica, cu toate ca aveam si un mp3 player peste care s-a pus praful din ziua in care am descoperit cardul de memorie microsd pe care telefonul il avea. Vi s-a intamplat vreodata sa adormiti cu castile in urchi si sa va treziti dimineata buimaci din cauza faptului ca muzica a mers pe tot parcursul noptii? Ei bine, mie da. Adevarul e ca aveam o durere de cap imensa, dar ceea ce vreau sa subliniez e ideea ca datorita acelui card, dupa 10 ore inca aveam melodii care nu se derulasera niciodata pe parcursul noptii. 

Cred ca perioada aia a fost cea mai profitabila din punct de vedere muzical; aveam colegi care, neavand astfel de carduri, isi tineau melodiile la mine in telefon si ideea asta mi se parea foarte tare, aveam impresia ca sunt buricul pamantului.

Ultima achizitie a unul gadget nu a fost a mea, dar m-am bucurat extrem de mult pentru ea. Acum putin timp Andrei, care e si mai obsedat de gadget-uri decat mine, a primit un monitor led, care este perfect pentru datile cand vrem sa ne uitam la pozele facute in vara in Italia.

Nu cred ca se poate scapa de acest "virus" avand in vedere ca tehnologia avanseaza si fiecare dintre noi isi doreste sa nu ramana in urma. Imi plac gadget-urile, am zeci de cabluri in casa si intr-o zi sunt sigura ca voi fi ingropata de vie din cauza lor.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu