image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Revelion cu zapada



De ceva timp va tot vorbesc de vacante. Si asta nu doar pentru ca eu abia astept putin timp liber pentru a putea sa plec undeva departe de tot ceea ce stiu, ci datorita faptului ca vine Revelionul si agentiile de turism s-au intrecut pe ele pentru ca fiecare dintre noi sa aiba parte de o vacanta cat mai frumoasa alaturi de cei dragi, fie ca e vorba de parinti, sotie sau prieteni.

De ceva timp aud vorbindu-se tot mai mult despre sejuri exotice, ceea ce arata faptul ca oamenii s-au saturat de frigul care s-a instalat in tara noastra si vor sa fuga departe, intr-o locatie cu mare si palmieri, undeva unde sa se poata bucura de caldura si de soare. Sincera sa fiu si eu mi-as dori o astfel de vacanta, mai ales daca ma gandesc la faptul ca vremea se va raci din ce in ce mai mult si un revelion in care sa nu poti sa iesi afara sa vezi artificiile din cauza frigului nu este o optiune.

Cei de la Fortuna ne asteapta pe toti pe site-ul lor pentru a ne alege excursia perfecta pentru noapte dintre ani. Sunt sigura ca fiecare dintre voi asteapta cu nerabdare sa petreaca asa ca m-am gandit sa va spun ca una dintre ofertele care mie mi-a facut cu ochiul este cea a unei vacante in Austria. O sa ma intrebati: de ce ai vrea sa mergi undeva la frig? Ei bine, cand ma gandesc la Revelion, mie asta-mi vine in gand, munti, zapada, sampanie pe partia de ski. Sunt sigura ca v-am atras atentia si ca o sa va mai ganditi la locul perfect de vacanta, asa-i?

Si pentru ca cei de la Fortuna se gandesc ca unii dintre noi deja ne-am ales locul de petrecut Revelionul, ne-au pregatit inca de pe acum ofertele de ski pe 2015 ceea ce nu poate decat sa ne bucure. Sunt sigura ca cei care iubesc sporturile de iarna vor fi mai mult decat incantati sa dea fuga pe site-ul lor si sa-si faca o rezervare intr-una din locatiile pe care acestia le pn la dispozitia noastra.

Ne place decembrie, abia asteptam Revelionul iar acum, datorita celor de la fortunabusiness.ro avem si de ce sa-l asteptam si mai nerabdatori decat pana acum.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu