image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Plecam la munte


Am decis sa incep acest articol cu o intrebare capcana:
Cine are nevoie de o vacanta?

 Si intrebarea nu a  fost "cine vrea o vacanta?" pentru ca de vrut toti vrem, dar doar unii dintre noi chiar au nevoie de una! Asa ca, daca te afli printre noi, cei care nu ne mai vedem capul de treaba, de tone de hartii care ne mananca de vii, citeste in continuare pentru ca sunt sigura ca vei gasi acest articol ca fiind foarte interesant ( trebuie sa ma laud si eu putin, nu?).

Ei bine, impreuna cu cei de la PortalTurism.com m-am decis sa va vorbesc putin despre cum puteti sa iesiti din ritmul vietii de zi cu zi si despre cum va puteti bucura de minunatiile tarii asteia, in loc de a alege o destinatie exotica.

Iarna ne bate la usa. De fapt, daca ma intrebati pe mine, ea a venit de vreo doua saptamani, avand in vedere temperaturile scazute de care "ne bucuram" si hainele groase pe care le imbracam de fiecare data cand iesim din casa. Asa cum spuneam, vine iarna. Si ce este mai frumos iarna decat o mini vacanta undeva la munte, departe de aglomeratia orasului? 

Anul trecut pe vremea asta cautam o cazare in statiunea Moeciu pentru ca m-am gandit ca ar fi cel mai frumos loc unde eu si cativa prieteni sa ne petrecem un weekend departe de oras. Sincera sa fiu, asa a fost! Statiunea este superba iar cazarea nu s-a lasat mai prejos, tin minte ca dupa cateva saptamani ne-am reintors tot in acelasi loc pentru a sarbatori Revelionul; credeti-ma ca nu regret asta pentru nimic in lume.

Iubesc muntele si mai ales iesirile neasteptate, ideea de a pleca undeva departe de aglomeratie, ideea de a sta in fata unui semineu cu o carte buna in timp ce afara incepe sa ninga. Asa ca, dupa doua luni obositoare de facultate am inceput sa caut cazare in Poiana Brasov, poate poate gasesc ceva. 

Va mai intrebati daca am gasit? Bineinteles ca da! Si abia astept sa plec, sa nu ma mai gandesc pentru putin timp la cursuri, la trezitul la 6 dimineata si de ce nu, avand in vedere ca de saptamana urmatoare se anunta ninsoare, o plimbare cu sania ar fi bine venita.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu