image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

O casa plina de lumina


De curand o ruda de-a mea a inceput sa-si construiasca o casa. Ideea o avea de foarte mult timp insa, stiti si voi cum e, prima data trebuie sa detii fondurile necesare si abia apoi te poti apuca de construirea propriu-zisa. 

A durat destul de mult pana cand totula  fost gata, iar eu nu am reusit sa vad constructia impnatoare decat in poze, asa ca eram exagerat de curioasa de cum va arata interiorul, pentru ca sunt femeie si noi femeile avem o curiozitate iesita din tipare. Ei bine, dupa cateva luni de asteptat am reusit sa ajung in fata casei impunatoare, aflata pe o straduta tare linistita din orasul meu natal.

Dupa cum v-am spus de la incept, exteriorul il stiam relativ asa ca abia asteptam sa  intru in camere cu toate ca stiam ca nu era totul gata. Aflasem de la ruda respectiva ca mobilierul nu a ajuns inca, dar ca voi putea sa vad spoturile led din bucatarie si anumite mici detalii din fiecare camera.

Inca din hol am ramas uimita. Casa arata cu mult mai mare inauntru iar culoarea crem de pe pereti, imbinata cu maroul parchetului putea sa dea impresia ca se afla intr-o incapere cu traditie. Mi-am dat jos haina si am inceput sa ma plimb de colo colo, pentru ca eram tare entuziastmata sa descoper fiecare ungher. Adevarul este ca fara mobila nu erau foarte multe de descoperit insa pentru cineva exagerat de curios, orice camera pe care o vedeam ma facea sa-mi dau seama cat de bine va arata casa in momentul final.

In sufragerie era un dezastru imens pentru ca baietii pe care ruda mea ii angajase instalau plafoniera, asa ca am trecut destul de repede de aceasta camera si am ajuns la baie unde am ramas de-a dreptul uimita.

Stiti domnilor ce iubim noi femeile cel mai tare la bai? Faptul ca au oglinzi in care ne putem machia. Ei bine, baia asta avea o oglinda imensa iar iluminantul de baie va face ca machiatul sa fie o placere avand in vedere ca unele dintre noi chiar nu putem face aceasta operatiune in acest loc din cauza ca nu avem suficienta lumina.

Am iesit pe usa din fata destul de suparata de faptul ca nu am vazut chiar tot insa, sunt sigura ca data viitoare cand voi mai trece pe acolo voi avea parte de o surpriza tare placuta.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu