image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Lego, peste tot lego


Cred ca fiecare dintre voi stie ce sarbatoare este peste doua zile, asa ca nu trebuie sa incep sa fac eu prezentarile despre ceea ce inseamna Sfantul Andrei. Stiti ce este cel mai amuzant? Ca fiecare dintre noi are cel putin( cel putin am spus) zece cunoscuti care isi vor sarbatori ziua de nume duminica, asa ca va curge cu cadouri zilele astea... bucuria magazinelor dar mai ales a copiilor care abia asteapta sa vada ce vor primi.

Dupa cum stiti, sau majoritatea stiu, sunt o mare fana a jucariilor pe care le putem gasi pe site-ul celor de la Elefant, avand in vedere ca de multe ori sunt mult prea comoda pentru a iesi din casa pentru a incerca sa aleg un cadou potrivit pentru copiii care-mi infrumuseteaza viata.

Sincera sa fiu zilele acestea nu aveam in plan cumparaturi insa auzisem un copil undeva pe strada cum se ruga de mama sa sa ii cumpere un lego technic si sincera sa fiu, pe moment nu aveam nicio idee ce reprezinta aceasta denumire. Bineinteles ca am dat imediat un search pe prietenul Google si am descoperit o varietatea de jucarii pe site-ul celor de la Elefant.

Apoi, dandu-mi seama ca va fi nevoie intr-una din zilele astea sa cumpar si astfel de jucarii pentru baietei( pentru ca de obicei eu ma ocup doar de partea faminina cand vine vorba de cadouri) am spus sa caut mai multe legouri pe acest site si m-am trezit in mijlocul unei nebunii totale. 

Voi stiati ca exista lego cu aproximativ orice joc sau film care a aparut in ultimii ani? Cam asa am gasit lego star wars 2. Va pot spune cu mana pe inima( chiar daca o sa aruncati cu rosii in mine) ca pana acum nu am vazut nici macar o parte a acestui film dar vazand cum arata jucariile, mi-am dat seama ca trebuie OBLIGATORIU sa incerc sa ma alatur si eu fanilor si cat de curand sa ma uit la filme.

Ultima parte a acestui articol va fi dedicata exclusiv jocului de lego legends of chima despre care, sincera sa fiu, inca incerc sa gasesc informatii avand in vedere ca pe mine a reusit sa ma depaseasca complet. Copiii din ziua de azi au atat de multe variante in ceea ce priveste jucariile incat imi dau seama ca vechile papusi si maimutoaie de plus sunt istorie

Mi-e dor de copilarie iar toate pregatirile astea pentru sarbatori ma fac sa-mi dau seama cat de mult a trecut de cand nu am mai gasit o jucarie sub pomul de Craciun.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu