image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

La cumparaturi



Zilele astea am reinceput maratonul de shopping ca multe altele dintre voi.

Cred ca temperaturile scazute ne-au scos cam pe toate, ma adresez doar fetelor momentan pentru ca iarna de obicei baietii scapa foarte usor, trag un hanorac pe ei si totul s-a rezolvat. Ei bine, la noi nu este asa. Noi avem nevoie de o garderoba noua. De la accesorii pana la farduri, totul trebuie schimbat. Uneori, pana si culoarea parului este cea care necesita o imbunatatire. Mai bine spus: vine iarna si toate femeile trebuie sa se reinventeze.

In toate vitrinele au inceput de ceva timp sa apara noile colectii, haine care mai de care m-ai groase, pufoase, care sa te ademeneasca, sa te faca sa vrei cu tot sufletul sa le porti. Si cam asta inseamna o sesiune de shopping pentru orice femeie: vazut, probat, cumparat!

M-a prins si pe mine febra asta. De cateva saptamani am plecat in recunoastere pentru a gasi cele mai potrivite tinute pentru iarna asta. Fiind si genul de persoana extrem de friguroasa, intotdeauna am cautat cele mai calduroase haine cu putinta insa sunt momente in care "baba trebuie sa sufere la frumusete" si sa arunce puloverele si sa incerce niste camasi elegante de dama cu care sa dea pe spate pe toata lumea.

Sunt femeie si niciuna dintre noi nu are cum sa spuna ca nu-i place sa fie admirata de catre ceilalti. Sunt sigura ca macar o data in viata voastra v-ati simtit ca o regina atunci cand laudele nu se mai opreau sa apara. Asta nu inseamna ca esti plina de tine, ci ca iti pasa de modul in care oamenii te percep din exterior: sa fim seriosi, tuturor ne pasa de aspectul asta chiar daca nu  o spunem cu voce tare!

O cunostinta imi spunea acum ceva timp ca trebuie sa-l respecti pe omul de langa tine pana si prin outfit-ul tau de zi cu zi; lui trebuie sa-i faca placere sa stea langa tine, sa aprecieze prezenta ta.

Am colindat mult prea multe magazine si am gasit zeci de articole vestimentare care mi-au placut insa ce am gasit cam peste tot si mi-a atras atentia au fost blugii cu talie inalta care, daca ne luam dupa tendinte, sunt in  mare voga acum.

Cel mai bun sfat atunci cand mergeti la cumparaturi este acela de a cumpara tot ceea ce va place voua, nu neaparat ceea ce se poarta. Cel mai usor sa pici in banal este atunci cand te iei dupa altii, cand iesi din zona ta de confort incercand sa multumesti persoanele din jurul tau.

Tine minte: fiecare dintre noi este frumos doar atunci cand se simte bine in pielea lui.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu