image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Jucarii de Craciun


Nu mai este un secret pentru nimeni faptul ca ador copiii, ca daca as putea m-as juca cu fiecare prichindel care imi iese in cale. Si, nu mai este un secret pentru nimeni nici faptul ca, de fiecare data cand dau peste un magazin de jucarii ( fie el online sau nu) alerg spre el ca o nebuna si incep sa-mi imaginez ce ar fi daca as avea si eu jucariile respective.

Da, suna copilaresc insa atunci cand ai doua verisoare de patru ani este greu sa nu te gandesti la jucarii, mai ales ca mai este foarte putin pana la Craciun si ca de fiecare data, bradutul trebuie sa fie plin de cadouri care mai de care mai interesante, care sa le atraga atentia.

Ei bine, ultimul site pe care l-am gasit saptamana aceasta care sa aiba ca scop principal jucariile este www.bestkids.ro, site unde eu am navigat ore bune avand in vedere ca preturile sunt mai mult decat accesibile iar jucariile il pot face si pe cel mai matur dintre noi sa-si aduca aminte de vremea copilariei. 

Nu stiu cati dintre voi stiu dar eu am o pasiune pentru jucariile din plus, imi plac atat de mult incat chiar daca camera mea de acasa este plina de el, eu tot as mai vrea. Ba chiar mai mult, atunci cand m-am mutat la Bucuresti nu am putut sa nu iau un maimutoi cu mine, aveam impresia ca mi-as trada "convingerile"daca casa nu ar contine macar o astfel de jucarie. Va dati seama, bineinteles, cam cat de mult a durat pana am ales care va fi maimutoiul norocos si spre disperarea lui Andrei, eram gata gata sa aduc jumatate din "stocul"de acasa aici.

Pe langa faptul ca in copilarie colectionam jucarii de plus, facand curatenie mama, a descoperit sacose pline de piese de puzzle. Ei bine, tin minte ca la noi in familie, de fiecare data cand era posibil, ne asezam in sufragerie si rezolvam puzzle-uri pentru copii, si nu unele oarecare, preferatele mele erau cele de 1000 de piese pentru ca senzatia aceea de a termina era perfecta pentru un copil mic.

 Iubesc jucariile si copiii asa ca, dupa toata vorbaraia asta, eu o sa dau o fuga pe www.bestkids.ro pentru a face rost de cadouri de Craciun. voi ce mai asteptati? Nu lasati asta pe mai tarziu, cumparaturile de jucarii sunt singurele care te pot introduce in spiritul de sarbatori.
 

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu