image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Invata sa pierzi



Astazi mi-am ales sa va vorbesc despre un subiect destul de necunoscut mie, pe care nu l-am mai abordat pana acum
Cred ca majoritatea dintre voi ati invatat cand erati mici sa mergeti pe biciclete, asa-i? Ei bine eu nu, am fost si inca sunt adepta rolelor dar, sincera sa fiu, acum imi pare rau ca in acea perioada nu am fost atrasa si de biciclete.

Acum, sa va zic de unde mi-a venit ideea sa scriu subiectul asta, destul de neobisnuit pentru mine.

De cand am ajuns la facultate m-am confruntat cu diverse teme, care mai de care mai ciudata, amuzanta, complexa, care sa-mi dea batai de cap. In orice caz, pana acum cateva zile credeam ca le-am vazut pe toate dar destinul mi-a aratat ca nu. Nu o sa va explic ce trebuia sa fac decat ca, trebuia sa transform un audio ( in engleza) in text. La prima vedere totul pare o joaca de copii asa ca, atunci cand am fost nevoita sa aleg unul l-am ales pe cel care din punctul meu de vedere avea titlul cel mai interesant ( acum sper ca intelegeti de unde vine titlul postarii mele de astazi).

Ei bine, in podcast-ul meu, ideea de baza era ca anumiti sportivi explicau de ce e bine sa inveti ce inseamna infrangerea. Insa, unul dintre ei, mi-a captat atentia cu adevarat. Era vorba despre un tip care, la prima impresie parea destul de normal, dar atunci cand a amintit ca traieste pe un snowboard mi-am dat seama ca ce urma era o poveste plina de peripetii.

In fapt, el povestea ca in timpul uneia dintre competitiile la care participa, ghetele lui pentru snowboard s-au desprins si el a ajuns pe ultimul loc, nu neaparat pentru ca nu ar mai fi putut remedia problema ci pentru ca s-a descurajat.

Povestea mi s-a parut destul de interesanta si, ramanandu-mi gandul la snowboarding am inceput sa caut pe internet mai multe detalii despre acest sport. Care e legatura intre sportul acesta si biciclete, va intrebati? Ei bine, printre cautarile mele a aparut si site-ul celor de la biciclop.eu loc unde am vazut zeci de modele de biciclete.

Acum, ipocrita as fi daca nu v-as spune ca dand scroll pe site-ul lor, nu ai cum sa nu-ti doresti sa te apuci de un sport nou si, pentru ca acum vine iarna si bicicletele vor sta cu siguranta acoperite undeva intr-un colt, eu zic ca fiecare dintre noi va trebui sa-si gaseasca un alt mod de a petrece timpul liber.

Zapada care va veni va fi motivul perfect pentru a va cumpara o placa de snowboard si de a pleca undeva intr-o excursie la munte pentru a incerca noua voastra jucarie achizitionata de pe biciclop.eu.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu