image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

In jurul lumii


Dragii mei, nu am mai vorbit de mult despre o vacanta.

Stiu stiu, mai este ceva timp pana la vacanta de vara si chiar si cea de Craciun se lasa asteptata, dar eu simt nevoia sa iau o gura de aer proaspat, sa calatoresc, sa fac poze, sa simt ca nu exista nicin stres. Mai bine spus, simt nevoia sa ma distrez, sa uit de griji, sa fiu doar eu si un nou loc de explorat.

Si cum nu am putut sa ma abtin, intr-una din pauzele de la facultate, cand abia asteptam sa plec acasa sa ma joc cu noul meu aparat foto, m-am gandit ca ar fi o idee buna sa caut oferte early booking pe Cocktail Holidays, site-ul meu preferat care ma face intotdeauna sa vreau sa plec in vacanta. Si da, dupa cateva cautari mi-am dat seama ca locul meu nu este aici si ca daca nu plec mai repede undeva departe s-ar putea sa nu mai pot da randament.

Cu toate ca am fost distrasa de cateva colege care vorbeau despre toate proiectele pe care le avem de predat in scurt timp, am continuat cautarile mele dupa oferte, pentru ca cei de la Cocktail Holidays au intotdeauna cate o oferta careia nu-i poti rezista.

Va mai intrebati daca am gasit? Bineteles! Cu zecile! Si am stat ore intregi pe internet apoi pentru ca mi-am dat seama ca nu pot da exit fara a-mi alege o excursie frumoasa pentru Craciun. Da, sunt fara de scapare, iubesc sa calatoresc atat de mult incat as lasa balta aproape orice pentru a pleca in alte tari. Cea mai mare bucurie a mea a fost cand am gasit oferte early booking Spania, tara de care m-am indragostit vara trecuta si pe care abia astept sa o revad.

Si cum Andrei voia sa rezerve bilet pentru a pleca la parintii sai, am gasit o oferta de early booking Italia cu un pret mai mult decat avantajos pe care sa o achizitionam.

Sunt indragostit de calatorit si de fiecare data cand gasesc o noua oferta, imi imaginez cum ar fi sa plec chiar a doua zi. La voi cum este? Voi unde plecati anul acesta cu cei de la Cocktail Holidays?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu