image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Femeile nu se satura de cumparaturi


Fetelor, iarasi vreau sa vorbesc cu voi. De ce? Pentru ca am gasit un nou site cu hainute perfecte pentru orice ocazie si m-am gandit ca pe vremea asta, in loc sa iesiti afara in frig pana la magazin, o sa preferati sa va faceti cumparaturile online. Cum am gasit acest nou site? Ei bine, exact asa cum fiecare dintre noi face: am inceput sa caut pe site-urile pe care le stiam deja si printr-o minune ( ca sa nu spun, o extorsiune) am reusit sa ajung pe www.fashionagenda.ro.

Stiu ca v-ati astepta la o poveste putin mai lunga sau cu o incarcatura emotionala mai mare, dar uneori nu trebuie sa-ti doresti sa gasesti ceva, ci doar sa ai destula rabdare pentru a gasi ceva ce nu cauti. Destul de ambiguu, asa-i? Banuiesc ca deja v-ati obisnuit cu mine si cu tipul meu de nebunie asa ca nu-mi fac griji ca o sa-mi intelegeti fericirea din momentul in care am descoperit noul coltisor de Rai.

Cred ca fiecare dintre noi vrea sa se reinventeze, mai mult sau mai putin, asa ca eu, de fiecare data cand gasesc cate un nou item pe care "mi se pune pata"ca sa spun asa, fac orice pentru a gasi croiala perfecta si a-l achizitiona. Nu cred ca o sa ghiciti despre ce piesa de imbracaminte este vorba asa ca va voi spune eu: sacoul pentru femei. Nu le-am iubit pana anul asta cand mi-am dat seama cata stralucire pot da unei tinute asa ca acum putin timp cand mi-am dat seama ca nu detin un astfel de sacou m-am intristat pentru ca stiam din experienta anilor trecuti ca mie imi este greu sa gasesc hainele perfecte pentru mine.

Norocul a facut ca pe site-ul celor de la Fashionagenda am reusit sa gasesc un sacou perfect care-mi vine de minune si cu care sunt sigura ca pot sa intorc toate privirile. Sa fim serioase doamnelor, fiecare dintre noi isi doreste sa faca asta.

Si apoi, pentru ca stiu cat de mult imi impartasiti pasiunea pentru haine calduroase, am gasit tot aici o sectiune de pulovare de dama online care va va face pe fiecare dintre voi sa va indragostiti inca o data.

 Iubesc hainele si nu cred ca lucrul asta se va schimba prea curand daca voi mai gasi site-uri precum cel al Fashionagenda.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu