image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Fara sa mai dau inapoi



Intotdeauna am reactionat ciudat la schimbari: mi-a fost frica de ele si le-am simtit ca pe niste lucruri rele poate doar pentru ca unele din ele chiar sa erau. Mi-a fost frica de cand ma stiu de regret, mi-am dorit intotdeauna ca alegerea facuta sa fie una buna, sa ma reprezinte, sa ma invete ceva. Si asa s-a intamplat in majoritatea cazurilor.

Tin minte ca au fost nopti intregi de neliniste, nopti in care ma intorceam pe toate partile doar pentru ca stiam ca am facut o greseala( pentru ca am actionat inainte sa gandesc) si cu toate ca voiam sa remediez raul facut, era de zece ori mai greu sa schimbi ceva ce deja ai planuit.

Mi-a fost frica de schimbare atunci cand m-am mutat si imi este mai mereu cand vad ca persoanele de langa mine sunt undeva departe.

Dar, am ramas adepta ciudateniilor: mi-e frica de schimbare dar imi place al naibii de mult sa risc. Si, afirm cu mana pe inima ca, cele mai amuzante lucruri pe care le-am facut vreodata si cele care m-au marcat profund au fost facute din impuls, pentru ca voiam sa demonstrez ceva, nu stiu cui, lumii sau mie.

Acum, cand totul este intr-o continua miscare, cand lumea mea este alta mai modific ceva. Vreau sa schimb ultimii cinci ani din viata mea, vreau sa evoluez, sa nu uit cine sunt dar sa arat ca am crescut, ca pot renunta la ceva atata timp cat totul va fi in favoarea mea.

Nu stiu cand se va intampla, dar astept schimbarea asta cu sufletul la gura.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Salut,

    Ma numesc Bitu Mihai si vreau sa te anunt ca au inceput inscrierile pentru concursul organizat de Mediapress Advertising SRL cu premii in valoare de 900 euro ( Locul 1 – 500 euro, Locul 2 – 300 euro, Locul 3 – 100 euro) si am fi onorati sa te numeri printer participantii la concursul nostru.
    In data de 10 decembrie vom da startul pentru publicarea de articole, asa ca nu mai este mult timp in care sa te poti inscribe la concurs.
    Pentru ati putea creea cont, trebuie sa intri pe www.bloghub.ro , platforma dezvoltata de noi pentru a putea organiza concursuri pentru bloggeri cat mai corect si cu o jurizare cat mai transparenta.

    Te asteptam sa te inscrii !

    Multumim !

    Bitu Mihai,
    SEO - Mediapress Advertising

    RăspundețiȘtergere