image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Curatenia- un rasfat


Dragii mei domni, tin sa va marturisesc ca urmatorul articol este scris oarecum pentru femei dar trebuie citit de dumneavoastra mai ales daca vreti sa o ajutati pe cea care o iubiti acum in prag de sarbatori. Eu zic sa va faceti comozi si sa va pregatiti de o discutie despre CURATENIE.

Urat cuvant, asa-i? Mai ales atunci cand casa este mai curata ca oricand dar sotiei ii vine in cap ideea " vine Craciunul, este nevoie de o curatenie generala!". Va cred, nu am iubit niciodata ideea de a face curatenie, intotdeauna m-am ferit de zilele alea in care mama incepea sa scoata covoarele din casa si sa stearga pana si cel mai mic ungher. Dar cu totii suntem constienti, daca o lasam doar pe "ea"( mama, sotia, iubita) sa faca curat, seara o sa ni se verse in cap toate pacatele facute in ultimul an asa ca, gandindu-ma la binele vostru dar si la al meu, am cautat( si am gasit, Slava Domnului) o modalitate usoara de a scapa de grija curateniei.

Azi m-am gandit sa va vorbesc despre firma de curatenie Vertex Cleaning cea care poate sa usureze munca noastra, mai ales atunci cand sarbatorile se apropie si niciunul dintre noi nu vrea sa se apuce de smotruit.

Poate unii dintre voi o sa-mi spuneti ca un astfel de serviciu este destul de costisitor insa pretul unei curatenii generale o sa va socheze pe multi dintre voi. Sincera sa fiu initial si eu eram sceptica, gandindu-ma ca o astfel de afacere s-ar putea sa-mi goleasca buzunarele in pragul Craciunului insa nu a fost deloc asa, dar cum noi suntem oameni si avem idei preconcepute, trebuie sa incercam "pe pielea noastra" fiecare lucru nou care apare.

Pot sa va spun cu mana pe inima ca echipa de curatenie mi-a lasat casa luna si m-a facut sa-mi dau seama ca uneori, un mic rasfat ca acesta se merita. Covorul avea aceeasi culoare ca atunci cand l-am luat de la magazin, geamurile sclipeau iar mobila semana cu o oglinda. Adevarul este ca dupa ce mi-am vazut apartamentul atat de frumos aranjat mi-am dat seama ca uneori, in nebunia noastra de a face totul sa fie perfect, uitam ca simplitatea ne aduce cele mai multe satisfactii.

Parerea mea? Intrati pe site-ul celor de la Vertex Cleaning si luati legatura cu echipa lor de curatenie. Vreti sa aveti casa luna de sarbatori? Ei sunt solutia.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu