image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cumparaturi cu stil


Am revenit cu obsesia mea pentru haine pe aici datorita faptului ca am gasit un nou site online de care m-am indragostit: Warderobe.ro 

Vi s-a intamplat vreodata sa accesati un site din intamplare si sa observati ca este cel mai bun lucru pe care l-ati facut in ultimul timp? Ei bine eu cand am intrat pe warderobe.ro mi-am dat seama ca am dat peste o mina de aur si am dat scroll pana cand am vazut fiecare articol de imbracaminte pe care ei ni-l pun noua, cumparatorilor, la dispozitie. 

Varietatea produselor m-a facut sa-mi dau seama ca aici oricine isi poate gasi cateva elemente de baza pentru propriul sifonier.

Eu una, am avut intotdeauna o problema cu camasile de dama, deoarece niciodata nu am gasit unele de care sa ma indragostesc cu adevarat. Dar acum, cand am inceput o noua etapa a vietii mele, mi-am dat seama ca daca vreau sa fiu luata in serios ar trebui sa incerc si astfel de haine, ce poate merge prost? Absolut nimic! Camasile pe care le-am gasit aici mi-au facut cu ochiul din prima si pot spune ca mi-a luat ceva timp pana m-am hotarat pe care ar trebui sa o cumpar( fie vorba intre noi, am cumparat mai multe pentru ca atunci cand esti fata nu e de ajuns un singur articol dintr-o anumita categorie!)

Apoi, pentru a-mi satisface curiozitatea am mers mai departe si am gasit cele mai frumoase haine tricotate. Nu cred ca multi dintre voi stiu dar sunt adepta pulovaraselor tricotate, ele fiind foarte moi si confortabile. Este adevarat ca aceasta obsesie apare mai ales atunci cand e frig afara si as vrea sa petrec fiecare minut in casa, sub patura dar nu se poate. Asa ca, pentru astfel de zile in care trebuie sa ies afara si sa petrec ore bune departe de caldura partamentului meu, prefer sa pun pe mine o astfel de hainuta, care stiu ca ma va face sa ma simt perfect pe toata durata zilei.

Pe acest site puteti gasi absolut orice va doriti: de la colanti la tricouri si fuste. Orice articol vestimentar poate fi gasit aici atata timp cat dispuneti de rabdare, pentru ca site-ul are sute de articole si sunt sigura ca fiecare dintre dumneavoastra va dori sa le vada pe toate.

Internetul a devenit cel mai bun prieten al meu de cand am descoperit site-ul acesta si sunt sigura ca la fel se va intampla si cu dumneavoastra. Trebuie doar sa aveti incredere in mine si sa fugiti la cumparaturi!


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu