image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Craciunul gadgeturilor





Craciunul se apropie din ce in ce mai repede si ideea ca nu avem inca cadpuri pentru cei dragi ne streseaza pe cei mai multi dintre noi. Daca exista cineva pe aici care a cumparat deja toate cele trebuincioase sa ne anunte si pe noi cum a facut pentru ca eu una, intre facultate si treburile marunte pe care fiecare dintre noi le face in fiecare zi, nu am mai gasit pic de timp pentru aceasta "munca".

De putin timp am obervat ca unii dintre membri familiei mele au inceput sa-mi impartaseasca iubirea pentru gadget-uri si astfel, uni dintre ei au pus in capul lstei de Craciun sisteme audio 5.1 si televizoare. De ce tocmai astfel de sisteme? Pentru ca ( aceia care au aceasta dorinta) au reusit anul acesta sa-si termine de amanajat noul apartament si dupa ce si-au cumparat un televizor cu o rezolutie exagerat de mare, si-au dat seama brusc ca si suntul are nevoie de imbunatatiri asa ca i-au scris mosului, poate au si ei noroc de sarbatori. Sincera sa fiu, astfel de idei ma bucura pentru ca sunt sigura ca la urmatoarele petreceri la care voi fi invitata atmosfera va fi incendiara datorita acestor "obiecte-erou".

Apoi, in cealalta parte a familiei sunt cei care au nevoie de un anumit gadget pentru a facilita comunicarea. Aici ma refer bineinteles la parintii mei care de ceva timp cautau un laptop bun pentru a putea sa tina legatura cu mine mult mai usor. Cati dintre voi nu v-ati invatat parintii sa foloseasca skype-ul atunci cand v-ati mutat de acasa? Ei bine, acum cateva zile ei si-au cumparat un laptop sony care ne usureaza
 tuturor munca: lor pentru ca nu se pricep extraordinar de bine la tehnologie, si mie pentru ca nu trebuie sa le mai explic de zeci de ori acelasi lucru pentru a-l intelege.

Si ca tot vorbeam de cadouri, a vazut cineva promotiile la accesoriile de tablete? Ei bine, nu am fost niciodata o impatimita a acestui gadget, insa de cand am primit una acum un an, mi-am dat seama ca faciliteaza foarte mult scrierea de texte atunci cand esti la facultate si ai nevoie sa transcri un text.  Prin urmare,  acest tip de accesorii este perfect pentru oricine detine deja o astfel de tableta si are nevoie de putin ajutor pentru a naviga cu ajutorul ei pe internet si nu numai.

Craciunul vine, cadourile sunt pe rafturi gata sa le cumparam. Deci, voi ce mai asteptati?


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu