image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Copiii si imaginatia


Exista in lumea asta subiecte tabu, despre care unii dintre noi preferam sa nu discutam ori pentru ca le consideram mult prea personale, ori pentru ca nu ni se pare ca ar trebui sa facem din ele un fel de subiect general, despre care sa vorbeasca toata lumea. Tocmai din cauza aceasta populatia acestui glob a devenit din ce in ce mai inchisa, iar acum cand am aparut noi, tinerii, dornici sa vorbim despre absolut orice, intr-un limbaj uneori destul de licentios, restul lumii crede ca noi gresim. Nu vreau sa stau acum sa spun cine are dreptate si cine nu, dar sunt sigura ca nu toti dintre voi va asteptati ca astazi sa vorbim despre periute de dinti electrice, poate pentru ca nu am mai discutat un astfel de subiect pana acum pe blog sau poate pentru ca vi se pare un topic destul de ciudat.

Ei bine, asa mi s-a parut si mie initial, gandindu-ma ca nimeni nu va vrea sa citeasca astfel de articole, insa am gresit. Da, oamenii gresesc mai mereu, mai ales atunci cand incearca sa urmeze un anume drum, crezand ca daca se abat de la el fac o greseala colosala. Ei bine eu mi-am dat seama ca greseam si am ales sa dezbat si o astfel de tema, avand in vedere ca mi-am amintit de o chestie foarte haioasa de care am avut parte atunci cand eram mica.

Tin minte ca eram destul de mica atunci cand am vizitat Bucurestiul pentru prima data si nu stiam multe lucruri, la fel cum multi dintre noi nu stim nici acum. Ei bine, matusa mea fiind doctorita avea in baie niste capete pentru periuta de dinti care pe mine initial m-au ingrozit. Cunoscand la vremea aceea doar periutele obisnuite, nu si pe cele electrice, a fost un mare soc cand am vazut o astfel de "masinarie" care parea ca se misca singura. Amuzamentul a atins punctul maxim in momentul in care m-am dus la parintii mei si le-am spus:
-Vreau si eu o periuta ca asta, pentru atunci cand imi e lene sa ma misc.

Bineinteles ca pentru un copil mic, o astfel de periuta ar fi usurat exagerat de mult "munca" grea de care trebuia sa se ocupe de trei ori pe zi. Mai ales ca eu credeam ca cu o asemenea unealta, ma pot spala in somn, ea manevrandu-se oarecum singura. Nu ai cum sa nu adori copiii si mintea lor necoapta, asa-i?

Cand am aflat cum sta treaba cu masinaria minune? In momentul in care la plecare am primit si eu o periuta pentru copii iar seara am observat ca nu merge singura. Ma credeti ca aia a fost una dintre cele mai mari dezamagiri de care am avut parte copil fiind?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu