image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

CautCeas de Craciun



Toata lumea cauta cadouri. Fie ele pentru Sfantul Andrei, Nicolae sau Craciun, fiecare dintre noi a inceput sa sa plimbe pe site-uri pentru a gasi cadourile perfecte pentru cei dragi. 

Daca va aduceti aminte, acum ceva timp va povesteam despre faptul ca noi cand aveam majorate ne luam mereu ceasuri, ei bine zilele trecute vorbeam cu o colega de la facultate tot despre cadouri si mi-a spus in modul caracteristic "trebuie sa iau un cadou.. cred ca va fi un ceas!". Sincera sa fiu, initial am bufnit in ras pentru ca nu ma asteptam sa mai existe persoane care, atunci cand vor sa scape usor de ideea de cumpara un cadou, folosesc aceeasi idee ca  mine si prietenii mei.

Din vorba in vorba, cautand in timpul unui curs stand pe internet, am dat de site-ul http://www.cautceas.ro/catalog/ceasuri-dama-656719 , site unde amandoua am ramas uimite de cate modele de ceasuri am putut gasi. De obicei este foarte greu sa asociezi persoana cu ceasul in cazul in care acea persoana nu iti este una foarte aproiata, insa aici nu a fost deloc asa.

Ceasurile de mana  de pe -CautCeas.ro pot fi gasite in zeci de variante: de femei, de barbati, cu curea, cu bratara, elegante sau sportive; am gasit aici cate un ceas pentru fiecare tinuta pe care o am in garderoba ceea ce este una mare plus, de obicei pe site-urile de acest gen nu exista o varietatea atat de mare.

Pe langa varietatea produselor de care vorbeam putin mai devreme, design-ul site-ului face ca navigarea sa fie un vis, culorile placute si impartirea lor pe categorii ajuta la gasirea cadourilor perfecte, la preturi exceptionale.

Mie mi-a ramas mintea la cateva ceasuri de dama de la Guess care, din punctul meu de vedere, ar arata superb intr-o cutiuta sub bradul de Craciun. Sunt sigura ca multi dintre noi vom apela la aceasta de idee avand in vedere ca luna Decembrie bate la usa si trebuie sa-i deschidem si sa o imbratisam cu tot sufletul. 

Prietenii sunt speciali, fa-i sa se simta la fel dandu-le cadou un ceas de pe CautCeas.ro.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu