image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Casa perfecta cu imperfectiuni


Astazi m-am gandit sa va povestesc despre ceva putin mai ciudat. Cand eram micuta tin minte ca mergeam pe strazile orasului natal, care atunci mi se pareau interminabile, si observam fiecare detaliu al caselor imense nou construite. Mi se parea fascinant, si inca mi se pare, cum o mana de oameni poate reusi sa faca  un lucru atat de impunator si sa-l aranjeze sa arate ca cel mai frumos loc de pe pamant.

Tin minte ca intr-una din zile, cand eram putin mai mare, m-am pierdut cu cateva colege pe acele stradute, avand in vedere ca niciuna nu se pricepea la orientarea in spatiu. Initial totul era groaznic, toate eram innebunite de ideea ca nu mai ajungem acasa, mai ales ca a doua zi aveam o lucrrare importanta si fiecare dintre noi trebuia sa invete.

Dar sa ajungem la partea importanta: aceea in care ne-am trezit in fata celei mai frumoase case pe care o vazusem pana atunci. Initial ne-am gandit ca eram intr-un fel de univers paralel, ratacite in propriul oras si cu o imensitate de casa in fata, pictata cu o vopsea crem care te facea sa nu-ti mai iei ochii de la ea.

Este destul de greu sa nu te simti mic in fata unei asemenea frumuseti mai ales atunci cand ramai blocat si nu mai poti spune absolut nimic.

Cel mai mult, tin minte, ca m-a impresionat caramida de sticla din care era construita casa. Nu mai vazusem asa ceva pana atunci asa ca pentru mine a fost un soc destul de mare avand in vedere ca mi-a ramas in minte pana acum. In momentele alea ne simteam ca in Rai, fiecare dintre noi ii explica celeilalte de ce am vrea sa avem o astfel de casa. Si tocmai in acel moement, usa se deschise si in pragul ei iesise o doamna foarte simpatica, cu o tunsoare bob, care si-a dat seama ca ne-am ratacit si s-a oferit sa ne explice cum sa ajungem acasa.

In timp ce mergeam spre casa, ii tot puneam intrebari despre imensa casa in care locuia si parea ca este foarte amuzata de copilarismele noastre, mai ales ca paream obsedati de acea culoare crem pe care acum fiecare dintre noi o dorea in propria camera. Cand eram aproape de a ajunge acasa, ne-a spus ca fiecare lucru perfect are si un defect, tocmai din acea cauza, balamalele  de la usa ei trebuiau schimbate.

Nu am mai vazut-o pe acea doamna niciodata cu toate ca din cand in cand am mai trecut pe langa casa ei. Acum si balamalele au fost schimbate si tot ce ma mai intreb este: acum care este defectul nou al casei?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu