image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cadouri la minut






De ceva timp cred ca v-am innebunit cu hainele. Chiar si atunci cand dorm am inceput sa visez diverse tinute sau piese de baza care mi-ar trebui sau pe care le-am avut si le-am uitat din pacate in cel mai intunecat sertar din vechea mea camera. Adevarul este ca, daca cineva mi-ar fi spus acum vreo patru ani ca voi deveni atat de obsedata de haine, i-as fi ras in fata pentru ca pe atunci nu-mi imaginam cum fata aproape baiat va putea vreodata sa devina o adevarata impatimita a feminitatii.

Imi este greu sa cred ca exista pe aici persoane care nu cauta magazine online cu haine ieftine, pentru ca este in natura noastra sa incercam sa gasim fiecare lucru pe care-l cautam la un pret cat mai bun. Nu spun ca trebuie sa uitam de magazinele "adevarate", acolo unde te duci si te probezi zeci de minute in cabinele cu oglinzi imense, ci ca exista momente in viata fiecareia dintre noi cand laptopul este cel mai bun prieten. Pentru a va da un exemplu, va voi povesti ce mi s-a intamplat zilele trecute.

Am ajuns inapoi acasa si din pacate vremea nu a tinut cu mine, asa ca mi-am petrecut majoritatea zilelor in casa citind sau mancand prajituri. Sincera sa fiu, m-am simtit ca in tipul acela de vacanta din care nu vrei sa mai pleci asa ca atunci cand mi-am dat seama ca urma ziua unei bune prietene, mai aveam putin si paleam de ciuda ca trebuie sa ies afara pentru a achizitiona un cadou.

Credeti-ma ca dupa ce stai cateva zile numai in casa, la caldura, imbracata cu cel mai pufos hanorac pe care-l gasesti si band ceai, nu-ti mai vine sa iesi afara pentru nimic, mai ales cand stii ca ninge si temperaturile sunt foarte scazute. In momente ca asta, fiecare dintre noi are nevoie de o solutie rapida asa ca internetul a fost cea mai buna modalitate de a iesi de un drum pana la magazin.

Site-ul celor de la Miniprix este o adevarata comoara pentru fiecare dintre noi care vrea sa gaseasca obiecte de calitate, la preturi mici si intr-un mod foarte confortabil: din propria camera. Am ales pentru prietena mea niste accesorii bijuterii, pentru ca orice femeie are nevoie de astfel de "nimicuri"-asa cum le numesc unii barbati.

Eu am ales sa fac cumparaturile intr-un mod simplu, stand in fotoliu si butonand internetul. Voi ce modalitati alegeti pentru a gasi cadoul ideal intr-o zi friguroasa?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu