image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Bucurii la sfarsit de toamna



Afara ploua de cateva ore fara intrerupere iar din aceasta cauza m-am hotarat sa ma asez pe taburetul meu preferat si sa va povestesc cate ceva. Sa fac sa dispara monotonia asta care vine o data cu aparitia anotimpului asta dezolant. 

De ceva timp am reusit sa-mi dau seama ca zilele calde, in care soarele se juca printre draperiile din dormitor, nu se vor mai intoarce. Trist as spune, mi-e dor de caldura, de o vacanta de vara, de piscina, de pomi infloriti.

Dar cel putin incat cateva luni nu o sa ne mai bucuram de cele enumerate mai sus asa ca, trebuie sa ne completam viata cu alte bucurii, cu alte lucruri semnificative cu ajutorul carora sa impiedicam melancolia adusa de sezonul rece sa apara.


Sunt foarte curioasa care a fost ultima data cand voi v-ati bucurat din cauza unui lucru marunt; la mine a fost aseara cand, ca orice ce student ce trece mai rar pe acasa, am primit pachetul de la mama. Ca de obicei, pe langa multitudinea de vase pline cu mancare, intotdeauna mancarea este prea multa dar parintii vor sa fie siguri ca nu o sa mori de foame cat timp esti plecat, am primit si doua lucruri care, spun eu, ne lipseau din noua noastra casa.

Aveam disperata nevoie de o veioza avand in vedere ca in dressingul nostru nu este pic de lumina. Asa ca, unul dintre cele doua lucruri extrem de utile as spune a fost o lampa, una dintre cele la care obisnuiam sa invat prin clasa a 8-a cand afara se intuneca devreme( exact la fel ca acum). As spune ca e perfecta pentru ceea ce avem noi nevoie, mai ales ca eu, sunt o devoratoare de carti asa ca de acum voi avea propria mea sursa de lumina pe care o pot regla cum vreau, pentru a nu-l deranja pe Andrei de la activitatile lui.

Un alt lucru destul de important de care aveam nevoie si pe care l-am gasit in bagaj a fost o rama foto. Apropiatii mei stiu ca sunt innebunita dupa poze, acasa chiar am un perete plin cu astfel de amintiri asa ca este usor sa va dati seama de ce mie nu-mi ajung niciodata ramele.

Eu ieri am zambit din cauza unui lucru marunt si fac asta de fiecare data cand mai primesc un pachet, fie el de acasa sau de la cineva indepartat. Mie imi plac scrisorile si pozele, oamenii care nu au uitat cat de frumos e sa zambesti intr-o zi mohorata de noiembrie si toate lucrurile simple care ma inconjoara.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu