image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Biroul ideal






Dragii mei m-am intors cu un articol numai bun pentru cei care vor sa-si rearanjeze biroul pe care il au in casa. 

De cand ma stiu mi-am dorit ca atunci cand ma voi muta la casa mea sa am o camera  numai pentru mine, un loc unde sa pot munci, citi si face orice vreau eu, un loc numai al meu unde sa nu dau socoteala nimanui, unde am poze lipite pe pereti si o biblioteca imensa cu sute de carti. Nu cer prea mult asa e? Ei bine, pana cand mi se va indeplini si mie acest vis, m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa incep sa caut idei pentru amenajari interioare birouri, poate poate gasesc ceva dragut si ma voi axa pe acea tema.

Adevarul este ca da, sunt putin cam visatoare avand in vedere ca mai este mult de munca pana voi avea eu acea camaruta doar a mea, insa sunt de parere ca daca nu-ti doresti nu ai cum sa primesti un anumit lucru. Este foarte simplu, daca-mi doresc o casuta cu un birou al meu trebuie sa sper ca le  voi obtine si astfel, voi munci de doua ori mai mult pentru ca visul meu sa se indeplineasca. Destul de usor, asa e?

Amenajarea biroului nu trebuie sa fie o munca grea, cel putin pentru mine nu ar fi. Atata timp cat sti ce-ti doresti este usor, pentru ca imaginatia noastra nu are limite si ideile vor veni foarte usor. Dupa cum v-am spus putin mai sus, imi doresc un loc relaxant, cu un fotoliu pufos si o masuta de cafea care sa se potriveasca cu restul mobilei. Bineinteles  ca as vrea si un birou foarte mare cu multe sertare, majoritatea dintre ele sa se poata inchide pentru ca fiecare dintre noi avem nevoie de intimitate. Pe langa pozele de pe pereti mi-as pune tot felul de tablouri, de diverse dimensiuni si citatele pe care momentan le am lipite pe usa din camera mea de acasa. Cam asa mi-as amenaja eu biroul, blori, poze, carti, lucruri care sa ma faca sa zambesc in fiecare zi.

O idee foarte draguta pe care am vazut-o acum ceva timp intr-o firma era cam asa: anumite birouri aveau pereti din sticla. Cu toate ca din pnctul meu de vedere intimitatea ar fi cam zero, fiind vorba despre o intreprindere cred ca acest lucru ar usura comunicarea intre oameni. Mie una nu mi-ar face placere sa stau inchisa intre patru pereti opt ore pe zi si sa nu vad pe nimeni. dar daca ar exista astfel de pereti la biroul meu, ar fi tare amuzant, mai ales ca in filmele americane asa pare ( toti am vazut un astfel de film, sa fim seriosi).

Dar pana cand voi ajunge sa-mi mobilez biroul, atat pe cel de acasa cat si pe cel de la birou, ma voi consola cu gandul ca intr-una din zilele astea, dupa multa munca, voi obtine absolut tot ceea ce imi doresc.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu