image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Peripetii cu mese



Acum foarte putin timp am avut parte de o vizita surpriza. Una dintre prietenele mele apropiate mi-a facut bucuria de a trece pe la mine, intr-o zi in care plictiseala si monotonia erau la ordinea zilei. Si stiti si voi cum sunt femeile, acum rad, acum plang, acum se lauda una pe alta, iar acum... incep sa vorbeasca despre mobila! 

Avand in vedere ca amandoua ne-am mutat recent( sincera sa fiu, doua luni nu mi se pare ca au trecut atat de greu precum ma asteptam) am inceput sa despicam firul in patru si sa ne dam mari cu mobila cu care fiecare dintre noi si-a mobilat noul apartament. Si sa nu credeti ca aveam mai multe argumente si poate castig de cauza avand in vedere ca eram acasa la mine, prietena mea avea argumentele la ea si, fiind o buna oratoare, a inceput sa-mi vorbeasca despre magazinul de unde ea si-a achizitionat mai multe obiecte de mobilier din casa.

Bineinteles ca noi fetele innebunim cand este vorba de ce este al nostru dar discutia m-a bucurat extrem de mult avand in vedere ca aveam nevoie de o masuta de cafea, cea pe care o aveam fiind mutata de colo colo, din dormitor in sufragerie si invers. In plus, fiecare dinter noi stie ca noi, reprezentantele sexului frumos, asa cum ni se spune, iubim sa asortam fiecare lucru nou din casa cu cele vechi, asa ca in momentul in care am auzit ca masuta ei de cafea s-ar asorta cu mobila deja existenta in apartamentul meu, am inceput sa sar de bucurie in mintea mea.

Respectiva a inceput sa-mi vorbeasca despre www.elvila.ro, site-ul care, spune ea, i-a schimbat viata in bine. A inceput sa-mi povesteasca despre cat de multe produse a putut gasi la distanta de doar un click si cat de multumita a fost de fiecare in parte. Adevarul este ca putina invidie simteam, dar am trecut repede peste si mi-am promis ca atunci cand va pleca, voi urma exact pasii pe care mi i-a spus si ma voi apuca de redecorat ceea ce uneori nu este o idee foarte buna pentru buzunar. Dar daca inima vrea, trebuie sa punem planul in practica!

Va imaginati voi oare, ce categorie de obiecte m-a atras pe mine cel mai tare pe site? Nu cred ca o sa ghiciti niciodata... aceea a masutelor de sufragerie. Adevarul este ca cele doua pe care momentan le avem nu mai sunt suficiente, noi fiind studenti amandoi si avand o multime de nebunii care stau de colo colo. Asa ca, va imaginati ce-am facut nu? Da, am dat o comanda destul de generoasa pentru ca eu voiam o masa si atunci cand vreau ceva, este obligatoriu si sa primesc..chiar daca ma voi trezi cu trei mese de sufragerie si niciun pic de loc in apartament.

Sfatul meu pentru mine? Data viitoare cand o prietena mai trece pe la mine, trebuie sa am nervi de otel si tarie de fier pentru a nu mai actiona sub efectul impulsului.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu