image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Acasa din nou



M-am intors acasa dupa o perioada lunga in care am invatat ca viata merge mai departe si ca daca ai un vis, trebuie sa lupti pentru el, oricat de mult te oboseste lucrul asta.

Am revenit in aceeasi camera, din acelasi oras mic aseara dupa aproape o luna in care nu am mai avut niciun contact cu sa zic asa " vechea eu". 

Stiti ce am gasit aici? Pe mama care ca de obicei mi-a facut toate poftele si pe tata care era tare incantat ca am adus bomboane bune, asa cum fac aproape de fiecare data cand ma intorc spre cine sunt eu cu adevarat. Apoi mi-am gasit camera mea calda si tapetata cu toate amintirile din ultimii 4-5 ani. Am regasit o veche parte din mine, partea aia pe care a fost nevoie sa o las in urma atunci cand am crescut, atunci cand am reusit sa reazlizez ca drumul meu de pana acum a fost unul care a trebuit sa ma pregateasca pentru cel ce a inceput acum doua luni jumatate.

M-am intors acasa unde ma simt ciudat de fiecare data cand revin pentru ca uneori simt ca mi-am tradat toate cartile si jucariile pe care le-am lasat aici. Pozele imi zambesc de pe perete spunandu-mi: ne-ai uitat? Iar toate citatele de pe usa sunt bucuroase ca nu mai e nevoie sa le privesc zilnic pentru a ma simti mai bine in pielea mea.

Am revenit dupa aproape o luna in locul unde am crescut, unde am invatat, unde am creat prietenii. M-am intors si am inceput sa rad cand mi-am vazut liceul si strazile mereu pustii pentru ca nu mai eram obisnuita cu astfel de peisaje. Mi-era dor intr-o oarecare masura de ceea ce s-a intamplat aici. De cartea pe care am scris-o si care sta ascunsa, nepublicata, intr-un sertar prafuit. De telecomanda care nu mai vrea sub nicio forma sa mearga si de pomii fara frunze care imi aratau in fiecare noiembrie ca odata cu venirea zilei mele de nastere, natura moare de tot. 

M-am intors la laptopul la care am scris aproape 2 ani si ale carui taste abia imi mai recunosc modul de a tasta; m-am intors pe scaunul unde anul trecut pe vremea asta invatam ca nebuna pentru BAC si pentru admiteri, dar acum m-am intors si nu trebuie sa ma mai ingrijorez pentru nimic aici. Las grijile la Bucuresti si ma intorc la minea casa unde sunt in vacanta, unde oamenii ma primesc cu bratele deschise si unde gasesc cate o particica din " micuta Andreea" peste tot.

Poate uneori uit ca aici mi-am gasit drumul si nu pare ca as vrea sa ma intorc, dar in ultimul timp am invatat ca e mai bine sa privesti inainte si sa revii la trecut doar pentru a te relaxa, pentru a uita de grijile de acum care se pare ca sunt de mii de ori mai multe decat cele din vremea liceului cand cea mai mare problema era un 4 la istorie sau o ascultare la romana unde, bineinteles nu invatasesi nimic pentru ca cu o zi inainte fusese un majorat si nu aveai cum sa-l ratezi.

Am revenit acasa unde e cald si totul e cunoscut; am luat o mica vacanta de la ceea ce am construit in ultimele doua luni jumatate pentru a-mi aduce aminte de mine si pentru ca din cand in cand ai nevoie de o gura de aer proaspat.

Si cand te gandesti ca nu am mai scris de o suta de ani si doar revenirea asta si o melodie veche m-a facut sa ma ridic din pat si sa simt nevoia sa scriu..

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. is acasa acum,tastez la laptop in timp ce-s inconjurata de eseuri si carti de BAC. citeam postarea ta si, stiind ca vreau si eu sa plec de aici, mi s-a facut dor de casa inainte de termen. frumos text, frumoase amintiri. sper sa ne fie bine tuturor la fel de bine cum ne e acasa...

    RăspundețiȘtergere