image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Vacante de vis



Vara asta am avut parte de cea mai frumoasa vacanta pe care o poate avea cineva. Datorita parintilor lui Andrei am avut sansa sa plec peste hotare in Italia. Deja eram atat de fericita incat nu-mi imaginam ca se mai poate intampla ceva care sa ma faca sa sar in sus de bucurie. Dar stiti cum se spune, nu zice hop pana nu ai sarit gardul. Asa ca, intr-una din zile am aflat de la acestia ca experienta mea de peste hotare nu s-am terminat si ca vom pleca spre Spania, pentru a vizita orasul Barcelona.

Fiecare dintre noi se gandeste la aceleasi lucruri cand vorba de partea asta a Spaniei: Sagrada Familia, caldura si multa arta. Sa spun ca am fost mai mult decat entuziastmata atunci cand am trecut granita din Franta spre Spania? Ca afara era un nor imens dar cele 30+ de grade faceau ca orasul aglomerat sa fie ca o flacara? 

V-as spune mult prea multe despre experienta asta dar nu stiu de unde sa incep: de la impunatoarele catedrale? De la parcurile imense unde vedeai papagali multicolori? De la oamenii frumosi pe care nu aveai cum sa nu ii remarci?

 Este greu sa ii descri Barcelona cuiva care nu a vizitat-o.

Inainte de a alege Barcelona ca destinatie finala, tin minte ca gasisem foarte multe oferte de city break in Lisabona, un alt oras pe care fiecare dintre noi ar fi dorit sa-l viziteze dar pentru ca nu se afla in drumul nostru am decis sa il vizitam la anu', intr-o alta excursie minune si sa ne concentram pe plajele din Barcelona unde poti simti mirosul libertatii, unde poti fi oricine vrei tu, unde nu exista limite.

Si asa cum v-am spus, deja se incep cautarile pentru la vara astfel incat, avand in vedere ca fiecare dintre noi a ramas indragostit de Spania, am ales sa incercam sa vedem mult mai mult din ea. Si bineinteles, cel mai important loc este capitala. Cei de la cocktailholidays au preturi incredibile la city break-urile din Madrid asa ca, daca s-ar putea, deja ne-am face bagajele si am pleca intr-o alta excursie de vis.

Cu toate ca vara a trecut de mult si vacanta este doar un gand frumos la care revin din cand in cand, e greu sa uit minunatiile de care am avut parte in mica mea excursie. O data ce te obisnuiesti cu calatoriile e greu sa te mai opresti, ele devin o parte importanta din viata ta asa ca putinul meu timp liber mi-as dori sa-l pot petrece undeva departe de ceea ce stiu, undeva unde sa descopar oameni si culturi noi.

Am fost in Barcelona si m-as intoarce chiar maine dar, parca mai mult mi-as dori sa dau o fuga pana in Madrid si Lisabona.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu