image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Unde am fi fara cumparaturi?



De cand m-am mutat de acasa sunt intr-o continua vacanta de cumparaturi. Mi-e imposibil sa cred ca exista cineva pe aici care, daca vede un magazin cu o vitrina frumos aranjata pe care mai scrie si "reduceri", nu intra sa-si clateasca ochii macar. 

Cam asta este povestea mea, de cand m-am mutat, am gasit cateva magazine care pe mine una pur si simplu m-au fermecat.

Dar, dupa cum ati vazut pana acum, sunt si adepta cumparaturilor pe internet. Avantaje? Nu trebuie sa te mai inghesui cu alte 15 persoane la standul cu accesorii de dama, nu mai esti agasat de vanzatoarea care te intreaba la fiecare cinci minute: va pot ajuta cu ceva? Si, mai ales, iti faci cumparaturile stand confortabil in canapeaua ta, cu o ceasca de ceai langa.

Asa am dat peste site-ul celor de la tinar.ro, site care pe mine una m-a facut sa intreb: unde este cosul de cumparaturi? Am gasit aici cam orice fata isi doreste, un site plin de articole vestimentare cu preturi mult mai mult decat avantajoase.

Nu am fost niciodata adepta palariilor insa pe acest site am gasit una de care m-am indragostit. Se pare ca site-ul celor de la tinar te face sa te indragostesti de lucruri la care nu te-ai fi gandit niciodata ca te pot impresiona. Usor usor, tot dand scroll, mi-am dat seama ca site-ul este unul cu de toate pentru toti, pot gasi aici articole vestimentare diverse care il vor putea satisface si pe cel mai pretentios dintre noi.

Cu toate ca m-am lasat pierduta timp de cateva ore pe site-ul celor de la tinar, spre sfarsit, cand eram aproape gata sa ma opresc doar la cateva produse, mi-am dat seama ca ar trebui sa incerc si pagina lor pentru genti, asa cum fiecare femeie stie: o geanta este un must have pentru noi. Cam pana aici mi-a fost, ca sa zic asa... Am avut de ales intre zeci de exemplare superbe, fiecare dintre ele fiind perfecte( in mintea mea) pentru cate o tinuta din dulapul meu.

Cam asta se intampla daca iti faci cumparaturile pe internet: nu prea te mai poti opri. Dupa o raita pe pagina celor de la tinar va fi greu sa nu-ti fi ales cateva produse care sa strige: alege-ma pe mine.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu