image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Studentia si bucataria


De o luna si putin m-am mutat de acasa. Am lasat in urma un loc plin de amintiri dragi pentru a incepe o calatorie palpitanta in lumea studentiei si pentru a invata ce inseamna sa fiu pe picioarele mele. Cam despre asta e vorba in articolul de azi, despre cum am invatat sa ma descurc singura si nu oriunde, tocmai in bucatarie unde sincera sa fiu, nu intram prea des atunci cand eram acasa la mama.

Dar asa cum se spune, nevoia te invata, si am ajuns in noul meu apartament din Bucuresti plina de dorinta de a invata cat mai mult, de a descoperi oameni si lucruri noi si de a invata insfarsit, sa gatesc! Mama a fost sigura ceva timp ca eu si prietenul meu vom muri de foame asa ca a trebuit sa ma pun repede pe gasit siretlicuri cu ajutorul carora viata noastra sa fie mai usoara.

 Norocul nostru a fost ca atunci cand proprietarii au plecat, au lasat in urma o friteuza cu ajutorul careia in primele cateva zile am facut incontinuu cartofi prajiti. Banuiesc ca majoritatea dintre voi sunteti sau ati fost studenti asa ca ma intelegeti cand spun ca tipul asta de mancare salveaza vieti. Nu putine au fost zilele in care i-am multumit noii noastre prietene pentru ca nu ne-a lasat sa murim de foame( la propriu).

Un alt hop pe care a trebuit sa-l trecem a fost painea. Ei bine, nu stiu cum se nimereste dar eu sunt o fixista asa ca nu mananc orice si, asta a fost o mare problema pentru ca incepusem sa renunt la a  manca. Dar ei bine, persoana care a venit cu rezolvarea a fost chiar mama. Incepuse sa ma intrebe: dar voi de ce nu va faceti singuri painea? Si tocmai atunci mi-a venit ideea in cap: am plecat prin magazine sa cumparam o masina de facut paine. Zis si facut, am avut mare noroc cu cea de la Philips care azi a devenit o "persoana" foarte apropiata mie, mai ales pentru ca painea pe care o face are exact gustul pe care-l avea cea facuta de bunica cand eram mica.

Dupa ce am rezolvat absolut totul cu masa de seara ne-am asezat la un pahar de suc de fructe si am inceput sa vorbim. Si din vorba in vorba, am inceput sa ne intrebam: noi de ce nu folosim storcatorul ala de fructe si legume pe care ni l-au lasat proprietarii in debara? Si uite asa, a doua zi incercam tot felul de sucuri care mai de care mai traznite. 

In urma ideei asteia ne-am dat noi seama ca orice este facut in casa este nu numai mai bun ci si mult mai amuzant asa ca de atunci, de fiecare data cand avem ocazia, ne ducem in bucatarie si incercam sa gasim noi retete care sa ne dea un plus de energie pentru o zi stresanta de facultate.

Am inceput prima mea luna de facultate cu bine, mancarea buna nu lipseste niciodata si, mai mult decat atat, invat sa fiu in forma cu sucuri naturale, voi ce ziceti?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu