image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recenzie: Mincinosii- E. Lockhart


Multumesc librariei online libris pentru ca mi-a trimis aceasta carte spre recenzie; librarie unde puteti gasit atat carti in limba romana cat si in limba engleza iar transportul este gratuit.

Cadence este o mincinoasa. 

Dar asta cred ca stiti si voi daca ati citit macar o data o recenzie despre cartea lui E. Lockhart asa ca poate asteptati ca eu sa va spun mai mult, sa va introduc putin mai mult in actiune, sa va explic ce inseamna "a fi mincinos", dar nu. Niciodata nu mi-a placut sa stiu de dinainte ce se intampla intr-o carte asa ca sunt sigura ca daca o sa cititi Mincinosii fara a sti nimic despre ea in prealabil o sa o iubiti la fel de mult cat am iubit-o eu.

Ce va pot spune este ca aciunea se petrece pe o insula si aduce in prim plan o familie instarita care debordeaza de fericire si intelegere. Sau cel putin asta este ceea ce ceilalti stiu. De fapt, ceea ce si tu vei sti pana cand vei incepe sa citesti cartea.

Am avut o relatie de ura-iubire cu acesti mincinosi. La o prima vedere, modul de scriere mi-a captat atentia de tot, eram indragostita de frazele scurte ale personajului nostru principal, de atitudinea sa de "nu vreau sa va povestesc nimic dar totusi o fac" si de toate informatiile pe acre le primeam intr-un mod absurd de rapid. dar atunci s-a intamplat, actiunea a devenit, din punctul meu de veedre, monotona si abiaa steptam sa termin si sa o arunc pe un raftulet cat mai indepartat. 

Ei bine, foarte bine am facut ca am continuat lectura pentru ca ceea ce a urmat m-a transformat in ne-om pentru cateva zile. Sfarsitul la care E. Lockhart s-a gandit este unul pe care eu nu mi l-as fi putut imagina nici intr-o mie de ani cu toate ca de obicei intuiesc actiunea unei carti.

Pot spune ca am ramas surprinsa de stilul autorului, de modul in care a fost conturata Cadence dar si de tema romanului, tema pe care o sa o puteti descoperi cu adevarat doar dupa ce o sa terminati toate cele 262 de pagini.

Mincinosii este o carte usoara, putin infricosatoare pe alocuri si cu un mesaj puternic pentru fiecare dintre noi.

Eu zic sa dati fuga pe www.libris.row si sa va cumparati cartea. Nu de altceva dar... nu aveti de unde sa stiti daca v-am mintit sau nu.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Genial romanul. L-am citit într-o zi. M-a captivat povestea și, neapărat, a vrut să văd care-i treaba. Și stilul autoarei este inconfundabil, zici că fumase ceva înainte să se apuce de scris. Și, oricum, m-a dus puțin cu gândul și la „Înaine să adorm”, a lui Watson.
    Abia aștept alte romane de la ea.

    RăspundețiȘtergere