image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

noua mea prietena, Aygo



Am 18 ani si o masina Aygo noua in fata blcului pe geamul careia parintii mi-au scris: Go fun yourself. Ce inseamna asta de fapt? Ca oficial am si eu puul meu de care sa am grija: are patru roti si e atat de noua incat fiecare centimetru de pe capota straluceste. Dar mai ales, ca am o noau jucarie cu care se pare ca pot sa-mi fac de cap.

Suna a vis frumos,nu? Ei bine asta eram eu acum cateva zile, in momentul in care ma uitam pe geam si masinuta de culoare rosie imi zambea strengareste din parcare indemnandu-ma parca( mai bine zis, obligandu-ma) sa iau cheile din cutia de pe perete si sa plec unde vad cu ochii. Ce e drept asta am si facut cam tot anul, de la fata cuminte care nu auzea decat de BAC am devenit adepta aventurii asa ca eu si cu noua mea prietena am plecat sa exploram lumea.

Nu mi-e greu sa va spun ca intotdeauna mi-am dorit o masina asa ca in momentul in care am ramas doar noi doua, am inceput sa apas pedala pana la capat fara sa-mi fie frica de consecinte. Pana la urma, doar o data in viata ai 18 ani si o masina noua cu care sa-ti faci de cap.

In primul nostru an de viata impreuna ne-am distrat cam cat am putut noi de mult. Nu trebuie sa va spun ca am trecut cam rar pe acasa si oriunde eram eu era si Aygo asa ca existau oameni care-mi spuneau ca no doua am devenit de nedespartit: lucru perfect adevarat daca ma intrebati pe mine care descoperisem ca masina mea devenise ca o a doua casa.

Am colindat imprejurimile orasului natal in lung si-n lat si parca as fi vrut mai mult, erau zile in care ea imi dadea de inteles ca ar trui sa mergem si mai departe, sa incercam sa continuam, sa nu ne multumim cu putin pentru ca asa cum am spus: o viata am si ar trebui sa o traiesc din plin cu adevarat.

A trecut primul nostru an impreuna, am crescut si exista locuri e Aygo unde vopseaua nu mai e atat de proaspata dar asta nu inseamna ca s-a invechit. In niciun caz! Asta arata doar faptul ca noi ne-am distrat impreuna, ca am trecut prin ploi si soare arzator impreuna. Ca am vazut muntele si marea si ca am creat amintiri pe care niciuna din noi nu le va uita prea curand.

Articol scris pentru SuperBlog 2014

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu