image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

La fix



Cred ca fiecare dintre voi a intrat macar o data pe site-ul celor de la Elefant asa ca azi nu-mi propun sa va vorbesc despre cartile pe care le gasiti acolo ci despre niste idei dragute de cadou pe care site-ul mi le-a propus in momentul in care eram intr-o panica nebuna.

Eram in liceu, mai bine zis in perioada majoratelor. Cu totii stim ca de aici provin cele mai frumoase amintiri din adolescenta si poate si cele mai "obraznice" dar scopul meu nu este de a "da din casa" asa cum se zice ci de a va spune cum mi-am pierdut eu zile in sir cautand cadourile perfecte. Aveam pe vremea aia o colega care, spre deosebire de mine, nu era niciodata stresata de ideea de cadou asa ca intr-una din zile m-am dus la ea si am pus-o sa-mi explice secretul. Evident ea era foarte amuzata de faptul ca pana atunci eu nu gasisem singura o cale prin care sa fac rost de cadoul perfect, la un pret mult mai mult decat bun pentru o liceeanca si de o calitate superioara.

Mi-a spus atunci sa intru pe site-ul celor de la elefant pentru ca voi gasi cu siguranta o multime de lucruri de care ma voi indragaosti.

Peste ce am dat? Raiul pe Pamant. O multitudine de ceasuri, care mai de care mai frumoase, cu pietricele, simple, colorate, atat ceasuri Casio de dama cat si ceasuri Fossil.

Tin minte ca intr-una din saptamani am avut cam trei majorate si, daca in mod normal as fi intrat intr-o panica din care cu greu as fi iesit, de data aceea totul a fost simplu. Fiind vorba despre trei sarbatorite am dat iama pe platforma online unde am gasit ceasuri Casio de dama la niste preturi tare avantajoase. Unul dintre ele imi amintesc ca avea o catarama metalica care mi-a facut mult timp cu ochiul atunci cand prietena mea il purta asa ca pana si in ziua de azi ma gandesc sa mi-l achizitionez si eu.

Apoi a venit partea mai grea. Niciodata nu mi-a placut sa fac cadouri barbatilor, crezand ca gusturile lor sunt mult prea diferite fata de ale mele. Dar elefant m-a salvat si de data asta. Am gasit la ei ceasuri Fossil la un pret mai mult decat avantajos, ceasuri cu care nu ai cum sa dai gres atunci cand vine vorba despre un cadou.

Acestea zise, cam totul era gata planuit, de fapt mai lipsea doar un singur mic detaliu: rochia mea. Daca sunteti fete nu aveti cum sa nu stiti cat de importanta este aparitia la un eveniement si cate ore de aranjare necesita o astfel de ocazie, un majorat. Spre bucuria mea(si a voastra de acum daca o sa-mi urmati exemplul) elefant m-a salvat. Am gasit la ei pe site cele mai frumoase rochii de seara de care m-am indragostit iremediabil.

Chiar daca vorbim despre rochii lungi sau scurte, mulate sau nu, cu un umar lasat sau fara bretele, cu siguranta o sa gasiti aici rochia care va va face sa straluciti si sa va simtiti ca regina petrecerii.

Cred ca articolul asta a venit la fix asa ca, oricat de pe fuga ati fi, pe elefant cu siguranta o sa gasiti cadoul perfect pentru prietenii vostri.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu