image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Iarna asta stam pe tocuri




Vreti sa va aduc la cunostinta una dintre problemele pe care o femeie le intampina atunci cand un anotimp ia locul altuia? In afara, bineinteles, de acela ca trebuie sa-si schimbe intreaga garderoba? Pantofii, dragii mei.

O femeie are nevoie in viata asta de sute de perechi de pantofi. Cu toc inalt, josi, cu toc patrat,  stiletto, albi, negri, crem, turcoaz, simpli, cu pietricele, cu fermoar sau nu. Mai usor spus, cand se schimba anotimul femeile incep raidurile in  magazine pentru a gasi  modelele in care sa se simta bine si care sa le intregeasca tinutele.

Ei bine, cam despre asta este vorba astazi, despre mine care am cautat zile intregi perechea de ghete de iarna pentru anul asta. Aceia dintre voi care sunteti din Bucuresti, stiti ca aici iarna a venit cu o luna si putin mai devreme, luandu-ne pe nepregatite. Deci, cei de la meteo ar trebui sa anunte, mai bine, noul sezon de cumparaturi.

Si cum femeia din zilele noastre trebuie sa fie cameleonica, sa se acomodeze repede la cerinte, am inceput sa dau o raita pe net pe site-uri de specialitate. Este destul de usor sa te pierzi printre modele, mai ales cand unele dintre ele niste preturi care ar ustura pe oricine asa ca, eu am cautat perechea de ghete perfecte: calduroase, in tendinde si cu un pret care sa nu sperie jumatate de populatie.

Am dat site-ul celor de la superpantofi si brusc ideea cum ca mi-ar trebui doar o pereche de ghete de iarna s-a evaporat.

Curand mi-am dat seama ca urmeaza si balul bobocilor si ca la rochia mea neagra ar merge de minune niste pantofi noi. Cu siguranta toata lumea stie ca o tinuta de genul acesta necesita zile intregi de probe asa ca am inceput sa caut o pereche de pantofi eleganti care sa-mi intregeasca tinuta. Zis si facut, aveam sute de modele din care sa aleg insa, preturile mai mult decat avantajoase dar si modelele care mai de care mai speciale, te lasa fara grai.

Va ganditi ca nu m-am hotarat pana la urma? Ei bine, stiu ca femeile sunt mai greu de convins, insa mie mi-a ramas inima la o pereche de pantofi de dama din piele pe care ulterior i-am si achizitionat. Deci, tinuta mea pentru seara asta este completa si sunt sigura ca voi avea parte de o noapte perfecta.


Stiti cum se spune: da-i unei femei perechea perfecta de pantofi si va cuceri lumea.


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu