image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Din mijlocul sanctuarului meu



De cand am auns in Bucuresti am disparut din online; am icnercat atat de mult sa ma bucur de ceea ce viata imi ofera incat am uitat ca o jumatate din inima mea este blocata aici, am uitat sa scriu pentru mai tarziu, am uitat ca uneori e bine sa asterni totul pe hartie pentru ca in zeci de ani nici macar tu nu-ti vei mai aminti ce faceai la varsta tuturor posibilitatilor.

M-am mutat in capitala de trei saptamani si nu as mai pleca de aici niciodata. Poate e de vine noutatea locului sau poate doar fatul ca-l am pe el aproape, insa aici e bine, aici e casa mea departe de casa si are miros de ciocolata calda.

M-am plimbat in ptinul timp pe care l-am avut incontinuu, si am baut mult- foarte mult- ceai si am vazut seriale si am dormit si am iubit si am trait cat nu am reusit pana acum sa o fac. Nu stiam ca putinul timp pe care l-am avut la dispozitie pana acum imi va schimba atat de mult perceptia asupra a tot ce ma inconjoara, dar ca de obicei trebuie sa spun: ai avut dreptate, Andrei( simte-te bine!).

Uneori mi-e dor de anul trecut, dar curand imi dau seama ca am aici cam tot ce-mi doresc, ca nu pot opri trecerea timpului si ca mai bine ma bucur de toata nebunia asta care imi imbraca zilele de putin timp.

Am vazut Dambovita noaptea si strazi care mai de care mai pitoresti. Am participat la una din intrunirile Clubului scriitoarelor ( detalii aici) si am ras in fiecare dimineata cand il gaseam pe el langa mine, cuibarit cu jumatate din patura si fiind multumit de faptul ca mai avea de dormit inca 70 de minute.

Aici mi-am gasit un loc numai al meu pentru a scrie, pe geam vad stele iar in stanga mea e toamna; draga mea inspiratie, te astept sa vii, mi-e dor sa ma vizitezi si ziua, nu numai in miezul noptii.


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu