image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre par si alti demoni



Buna, sunt Andreea si sunt dependenta de...parul meu!

Da, ati citit bine, de cand am descoperit placa, uscatorul de par profesional si ondulatorul de par am inceput sa devin destul de fixista cu modul in care arata/ se simte parul meu. Cred ca fiecare dintre noi, si aici ma refer mai mult la fete cu toate ca zilnic vad si barbati care-si indreapta parul, stim cat de grea ar fi viata noastra fara un uscator de par care sa ne usureze treaba atunci cand suntem pe graba.

Am avut de cand ma stiu o nebunie cu parul lung, imi amintesc ca atunci cand eram mica faceam orice imi statea in putinta pentru a parea ca am parul ca al lui Rapunzel( avand in vedere ca el nu era mai lung decat tipica freaza castron). Cand am mai crescut am inceput sa utilizez frecvent(a se citi: incontinuu!) placa de par si pentru ca aceasta nu era una profesionala sa spunem ca parul meu lung a trebuit sa ajunga iar la coafor, asa ca am luat-o de la capat. Atunci mi-am dat seama ca daca vreau ca parul meu sa creasca trebuie sa gasesc o modalitate prin care sa nu-l mai suprasolicit cu caldura.

Stiind ca o sa-mi fie foarte greu sa renunt la "viciul" meu am primit acum cativa ani de Craciun un uscator de par de la Philips care mie una mi-a facut parul fericit. Dupa acest episod aveam zile intregi in care parul meu statea perfect, fara a fi ars din cauza caldurii asa ca eram in al noualea cer. Eram atat de multumita de produsele celor de la Philips incat Craciunul urmator tin minte ca i-am obligat oarecum pe parintii mei sa-mi cumpere un ondulator de par. Si de aici am luat-o de la capat. Am devenit obsedata de bucle, nu conta ce dimensiuni, ideea era simpla: mai intai il indreptam cu uscatorul iar mai apoi faceam bucle non stop.

De atunci am inceput sa frecventez mai mereu site-ul celor de la Philips pentru a afla ce oferte mai au asa ca de data asta mi-au picat ochii pe un epilator si am vazut ca pentru acelea care va doriti o epilare definitiva, puteti gasi aici si epilatoare ipl la preturi convenabile care sa va face sa va simtiti de zece ori mai bine in pielea voastra. Mai bine zis, cei de la Philips s-au gandit la toate: atat la instrumente care sa ne ajute parul sa fie mai stralucitor si mai puternic dar si la metode prin care parul inestetic de pe corp sa dispara in mod magic.

Adevarul este ca daca ai intrat in jocul asta este foarte greu sa mai iesi, cei de la Philips au produse foarte foarte bune si daca le incerci o data e destul de greu sa te mai lasi de unde mai pui ca, raportul calitate pret nu trece neobservat.
Cu Philips cu toate putem fi modele de revista.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu