image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De-a copiii



Iubesc jucariile.

Imi amintesc ca atunci cand eram mica aveam cutii plina de plusuri, papusi si obiecte de bucatarie; toate umpland jumatate din apartament. Pana si acum, dupa atatia ani( nu, nu ma simt batrana) camera mea de acasa ma asteapta de fiecare data plina de amintirile copilariei, avand in vedere ca nu voi putea niciodata sa ma despart de ele cu toate ca parintii au incercat sa faca asta, aducand ca argument ideea ca sunt prea multe.

Imi amintesc de papusile barbie pe care le veneram, nu aveam foarte multe pentru ca atunci nu se gaseau asa usor ca acum, insa cele pe care le detineam erau tinute mai mult decat in puf. Obisnuiam sa le pastrez in cutii si sa le privesc cu mare drag in timp ce ma jucam cu papusi normale, acel tip de papusi "tepene"care nu prea faceau nimic. Acum, cele mai recunoscute papusi sunt papusile de la monster high, cele in fata carora nicio fetita nu poate rezista.

Sunt momente in care, sincera sa fiu, mi-as dori sa ma mai pot si eu juca avand in vedere ca acum jucariile au devenit o arta, crearea lor este complicata si produsul final este unul care te lasa perplex, avand in vedere ca fiecare detaliu este perfect.

Timpurile s-au schimbat, jucarii gasim peste tot, unele la preturi acceptabile iar unele dintre ele fiind pentru majoritatea dintre noi obiecte pretioase, ele avand niste preturi uneori mult prea "pretentioase".

Vremurile s-au schimbat si jucariile la fel.

Cu totii ne-am uitat atunci cand eram mici la desenele celor de la Disney. Toti ii iubeam pe Minnie si Micky si astfel am crescut cu ei. I-am "venerat" o buna bucata de vreme si sunt sigura ca acum au parte de acelasi tratament din partea celor mici. O buna strategie de marketing a celor ce se ocupa cu aceste desene a fost ideea de a scoate diverse jucarii disney, care sa ii faca pe copii sa-si doreasca figurinele cu personajele lor preferate.

Mi-as dori sa mai fi si eu copil. Sa ma pot bucura cu adevarat de toate minunatiile care au iesit acum pe piata si pe care cei de la elefant le vand cu atat de mare succes. E usor sa-ti doresti sa cresti, pentru ca asta oricum se va intampla. Cel mai dramatic este sa-ti doresti sa fii iarasi copil: asta nu o ai decat o data.


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu