image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

D'ale carnavalului


Sunt dezordonata.

Cu lucrurile, oamenii si sentimentele. De fapt, mereu am fost, nu e ceva nou acum.De cand ma stiu am iubit si urat in acelasi timp oamenii si i-am scos din sarite pe cei care incercau sa ma calce pe bataturi. Intotdeauna am fost ametita si aiurita cu toate ca mereu am avut ratiunea undeva in spate, un fel de umbra nevazuta.

Cine intreaba un student la Litere de ce sta cate doua ore in biblioteca si iese doar cu trei carti inseamna ca nu stie ce inseamna sa cauti niste autori pana-ti ia creierul foc. Si iti spun sincer, daca ii spui aceluiasi student ca are cearcane si ca pare ca nu a mai dormit de cateva saptamani, ei bine asta chiar asa este!

Am peste tot carti, pixuri, pastile si creioane. Niciodata gume de sters pentru ca am inceput sa realizez ca din greselis se invata si e mult mai bine sa tai cu o linie si sa ramana totul acolo decat sa dispara pentru totdeauna cand suflii pe pagina.

Am intrat intr-o rutina care nu inseamna doar facultate ci si alergatura, magazine cu tot felul de prostioare care ar incanta orice fata, iesiri care mai de care mai interesante, oameni frumosi, multe note-uri puse pe peretele din fata mea.

Sunt dezordonata. Dar daca nu as fi fost asa, cei aproape 20 de ani de viata s-ar fi irosit.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu