image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recenzie: Weekend gratis- Dorina Georgescu



"sufletul nu este de vanzare, ca daca ar fi fost multi l-ar fi vandut pe un banut"

Nu stiu despre voi, dragi cititori, insa eu atunci cand am ocazia sa citesc cartea unui autor( autoare in acest caz) roman, sunt foarte incantata deoarece ma simt mult mai aproape de stilul acestuia decat de al unui scriitor englez, spre exemplu. 
Am fost mai mult decat bucuroasa cand doamna Dorina Georgescu mi-a trimis volumul ei" Weekend gratis" mai ales datorita faptului ca sunt o mare amatoare a cartilor cu titluri mai ciudatele si mai mult decat atat, a cartilor pe care incep sa le citesc fara a sti mai nimic despre ele initial.
Cam asa a inceput "relatia" mea cu "Weekend gratis": pe orbeste.

Cartea are in primplan relatia Nataliei cu logodnicul sau Ovidiu, relatie care pare una destul de stabila avand in vedere ca vorbim totusi de o logodna. Insa, asa cum se intampla si in realitate, in ziua de azi este destul de greu sa-ti dai seama cat de longeviva mai poate fi apropierea dintre do oameni asa ca brusc, dupa primele cateva pagini, povestea se schimba brusc.

Asistam la despartirea celor doi, despartire ce are loc din cauza unor motive puerile as spune eu, insa tu ca un outsider, nu poti decat sa te pui in pielea personajelor si sa astepti ca povestea sa-ti dea mai multe detalii.
Asa am facut si eu, am ramas prinsa timp de cateva ore in povestea celor doi, am asistat la o prima intalnire parca scoasa din basme si la o iubire cum numai in carti poti gasi, ca sa-mi dau seama la final ca dintr-o astfel de poveste este greu sa nu iesi cu rani.

Ceea ce nu mi-a placut mie personal la aceasta carte a fost schimbarea brusca a sentimentelor Nataliei. De la o iubire ce o acaparase total, la ura fata de persoana langa care isi petrecuse o buna parte din viata. Mi-e greu sa cred ca o astfel de schimbare se poate petrece asa rapid, ca o femeie poate trece atat de usor peste o astfel de situatie.

"este aproape straniu ca persoanele care au ocupat un loc insemnat in viata noastra pentru un timp, pot deveni brusc, in anumite conditii, niste straini."

Finalul, cu toate ca a fost destul de neasteptat, a fost scris pentru a-l face pe cititor sa creada ca orice e posibil, sa inteleaga ca daca ceva este menit sa se intample se va intampla cu siguranta.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu