image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recenzie: Am sa te iubesc pana la sfarsitul lumii- Marius Tuca


Pentru oportunitatea de a recenza aceasta carte multumesc librariei online libris, loc unde puteti gasi atat carti in limba romana cat si carti in limba engleza.

Am sa te iubesc pana la sfarsitul lumii, este o carte de poezii ce poate ajunge la sufletul fiecaruia dintre noi. Inttodeauna mi s-a parut greu sa recenzezi o carte de poezii deoarece mereu poetul isi pune intr-un astfel de volum, toate sentimentele pe tava iar tu, ca simplu cititor, nu vei putea sa descri ceea ce acesta a dorit sa explice prin randurile sale.

Cartea lui Marius Tuca m-a impresionat intr-un mod placut, este o carte plina de sentimente, o carte pe care nu o poti lasa din mana pana cand nu o citesti cap coada iar apoi, dupa ce o termini si-ti vei alege poeziile preferate, o vei incepe inca o data pentru a-ti da seama ca nu exista ceva ce sa nu-ti fi placut.

Mi-am ales poezii preferate, poezii ce aratau dor si ce aratau ura, poezii care pe mine una m-au miscat, poezii in care m-am regasit si poezii care m-au facut sa fiu invidioasa pentru ca niciodata nu m-am exprimat intr-un mod atat de suav cum a reusit poetul.

Cartea, dupa cum multi dintre voi stiti, se bucura de un real succes asa ca, daca aveti ocazia, cititi-o! Rupeti cateva minute din timpul vostru si alegeti-va cate o poezie preferata apoi folositi-o drept calauza. Nu va lasati inselati de aparente- sau in cazul nostru de un poem care nu v-a placut- cititi volumul in intregime iar apoi nu-l mai lasati din mana pana cand nu veti adormi.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu