image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Jurnal de bord: vacante si avioane

De cateva saptamani tot visez ca zbor. Dar nu e un zbor lin, ci unul care-mi fura toate puterile si in urma caruia ma trezesc nelinistita.

Azi am zburat pentru prima data cu adevarat si cu toate ca panica pusese putin mana pe mine, nu am crezut ca imi va placea atat de mult sa vad pamantul de la inaltime. Azi mi-am dat seama ca vara asta a fost una atat de nebuna pana acum incat un mic zbor nu are ce rau sa mai faca, vorba lui Andrei "e adrenalina, nu-ti poate face niciun rau".

Am vazut tarmurile Italiei de la inaltime si am ramas impresionata de frumusetea acestei tari dupa numai cinci minute. Zilele viitoare imi rezerva multe surprize dupa cate vad si deja imi dau seama ca vacanta asta va fi de mii de ori mai buna decat mi-am imaginat eu la inceput.

Sunt in Italia si mi se pare ca visez; sunt cu EL si ma indragostesc din  ce in ce mai tare cu fiecare minut petrecut aici. Nu stiu ce-mi rezerva zilele urmatoare dar stiu ca abia astept sa aflu.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte: