image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Jurnal de bord: Spoleto

Nu stiu cum sa continui seria asta de postari despre Italia. Imi este destul de greu sa vorbesc despre locurile pe care le vad atata timp cat in fata mea nu sta ecranul unui laptop si tastatura nu-mi gadila degetele, mi se pare mai greu decat orice sa incerci sa-ti exprimi gandurile prin intermediul unui telefon insa va trebui sa ma multumesc in continuare cu atat.

Imi place Italia si cred ca toti cei care m-ati mai citit pana acum v-ati dat seama de asta. Prin ochii mei fiecare straduta se vede altfel; imi imaginez sute de scenarii diferite, aici imaginatia, din punctul meu de vedere, nu are limite.

Aici e atat de cald incat uneori Romania pare inghetata.

Spoleto nu are iesire la mare ci este in mijloc muntilor. Sti cum e sa mergi pe o sosea, care sa nu aiba gropi, si sa  vezi peste tot peisaje superbe si munti in varful carora troneaza cate o casuta veche gata gata sa cada.

Azi am vizitat orasul in care ne-am petrecut ultimele trei zile. Am mancat cea mai buna inghetata  din lume si am vazut o cetate impunatoare iar mai la urma ne-am "pierdut" pe stradutele inguste ce adapostesc tot felul de magazine.

Spoleto este inceputul unei vacante ce se anunta ca va fi din ce in ce mai buna. Ceea ce-mi place cel mai mult aici este ca totul e nou, poti fi surprins placut la fiecare pas iar viata pare de mii de ori mai frumoasa decat acasa.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu