image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Jurnal de bord: drumetii

Daca ieri a fost o zi mai linistita azi am incercat "din greu" sa recuperam timpul de ieri asa ca am zis sa plecam spre Terni, sa vedem Cascata dell Marmore.

Cei care ma cunosc stiu ca dintotdeauna mi-am dorit sa vad o cascada adevarata. Ce vreau sa spun prin "adevarata"? Orice cascada MARE, care sa nu semene cu "rauletul" de la Cascada Urlatoarea din Busteni.

Ei bine azi dorinta mea s-a indeplinit si am avut ocazia sa fac un traseu pe langa cascada unde apa era efectiv la cativa metri.

Avand in vedere ca si eu si Andrei voiam cat mai multe poze, in cele mai greu accesibile locuri, experienta a avut ca urmare faptul ca am facut un dus cu apa din cascada. E greu sa descrii un peisaj cand esti in masina si o melodie minunata iti gadila urechile insa mi-am dat seama ca daca astept sa scriu pana ajungem acasa s-ar putea sa adorm inainte de a intra pe internet si poate ca daca as scrie maine, entuziastmul meu nu ar fi atat de mare.

Dupa ce am vizitat si orasul Terni, ne indreptam iarasi spre minunata cascada pentru a o vedea si luminata pentru ca noi nu ne multumim cu jumatati de masura.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu