image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Jurnal de bord: CIttavecchia si Villa Lante

Nu stiu cum sa spun ca m-am simtit azi. Pe de-o parte as spune ca obosita datorita noptii nedormite si a traseului relativ complicat de care am avut parte iar pe de cealalta parte fericita, incantata ca un copil mic in ziua de Craciun.

Ne-am plimbat dedtul de mult prin locuri pe care mi le imaginam doar din filme spunand incontinuu" vai si asta imi place"  si cand am plecat in aceasta calatorie nu-mi imaginam ca totul mi se va parea atat de superb cum mi se pare acum.

Casjre cu flori multicolore la balcoane, oameni ce-si zambesc si care nu se tem sa arate cine sunt si multe, foarte multe scutere colorate in fel si chip. Cam asta e Italia pe care eu am reusit sa o vad pana acum, cu mancare excelenta( pentru cine nu a mancat prosciuto de aici: credeti-ma nu stiti ce e fericirea), cu mare si munte in acelasi loc si cu miros de relaxare.

Am vazut astazi doua locuri care pe mine una m-au surprins. Unul prin simplitatea lui, un port vechi cu o statuie impozanta ce nu poate fi trecuta cu vederea si unul prin grandoarea sa, cu flori, fantani arteziene si niste nuante de verde crud pe care eu nu le-am mai vazut pana acum.

Italia e ca in filme sau carti, aici simt ca nu exista griji, aici e totul atat de simplu si vechi incat inima-mi canta de bucurie in piept cand deschid ochii si-mi dau seama ca nu e un vis, ca realitatea este mai buna decat a fost vreodata.

Aici e paradisul pentru cei ca mine. Pentru cei ce vor o liniste agitata, pentru cei ce iubesc oamenii exuberanti si peisajele incredibile. Aici diecare colt are o poveste si fiecare sarut devine sacru.

Azi am vizitat doua locuri ce imi vor ramane mereu in suflet pentru faptul ca ma regasesc pe mine, sufletul meu avea nevoie de o vacanta si aici am gasit mai mult decat mi-as fi putut dori vreodata.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Italia e absoult superba,stiu ce simti pentru ca asta am trait si eu in Venetia.Pacat ca nu am trecut si prin Roma dar data viitoare sigur voi trece.Calatorie placuta in continuare ,sa te bucuri de fiecare clipa! :*

    RăspundețiȘtergere