image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Jurnal de bord: Barcelona



Este ora 01.16 si nu-mi mai simt picioarele

Ieri seara am ajuns in Barcelona si cam tot de atunci am folosit timpul la maxim. Nu stiu sa fi facut altceva inafara de a ne plimba pe strazile kilometrice si de a face sute de poze care mai de care mai frumoase. Daca pana acum tot spuneam ca nu exista loc mai frumos decat Italia, incep sa-mi dau seama ca fiecare loc vizitat pana acum a avut farmecul sau. 

Barcelona este un loc cum nu te astepti sa fie. Cand am intrat in Spania am tot spus'"si ce sa vad eu aici? locul asta nu se compara cu celelalte vazute pana acum". Ei bine acum eu imi musc limba, nu foarte tare totusi, si spun ca putinul pe care l-am vazut in astea doua zile ma va urmari pentru totdeauna. 

Am avut parte de niste zile superbe, de un soare cald si bland si de o companie pe masura. Ne-am plimbat ore intregi, am vazut o multitudine de locuri superbe pe care pana acum nu le-am dat importanta pana acum si mi-am dat seama ca mi-ar place sa ma trezesc si pe acoperisul blocului sa am o piscina din care sa vad toate luminitele orasului.

Printre multele locuri pe care le-am vizitat a fost si renumita Sagrada Familia despre care tot spuneam " nu vreau acolo, e o bisericuta si cam atat, ce sa fac acolo?" ei bine nu e asa. Locul ala e cel mai impresionant loc vazut de mine vreodata. Asaeara dupa ce am vazut-o pe intuneric, am tot cautat povesti despre ea, stateam la masa cu un pahar de vin in fata si ne dadeam seama ca trebuie sa o mai vedem o data asa ca azi de dimineata ne-am intors intr-un loc unde o particica din mine va ramane pentru totdeauna.

Despre restul locurilor nu am cuvinte destule, plaja de aici e superba iar mancarurile exceptional de bune- adevarul e ca atunci cand iti este foame dupa cateva ore de mers pe jos pana si pietrele sunt bune. 

In Barcelona nu exista loc pe care sa nu trebuiasca sa-l vizitezi. Tot orasul este o opera de arta, cladirile impunatoare se inalta cat vezi cu ochii iar luminile ce se aprind noaptea te fac sa crezi ca esti intr-un vis din care nu vrei sa te trezesti.

Imi place Barcelona si nu vreau sa plec. Aici am gasit un strop de nebunie in fiecare loc, putin vis pe fiecare strada si linistea de care aveam nevoie. Maine plecam spre Andorra, parasim plajele pentru putin munte. Dde maine o sa-mi amintesc pentru totdeauna de Barcelona ca a fi o arta pe care nimeni nu o poate intelege.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu