image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Jurnal de bord: ziua 2, saptamana de groaza (#2)



Nu stiu cum sunteti voi( voi= toate persoanele de 18-19 ani care azi au mai trecut printr-un foc) insa eu dupa ziua de azi am o stare atat de buna incat mi-am speriat jumatate din vecini si nu cred ca e datorita subiectelor de istorie( apropos, oficial am terminat cu istoria cam pentru.... totdeauna!).

Am hotarat ca atata timp cat voi putea sa ma tin de treaba asta cu blogul ar fi bine sa o fac, mi-a fost cam dor sa scriu, mi-a fost dor sa fiu doar eu si o pagina alba care sa-mi vorbeasca despre sute de lucruri pe care eu sa le scriu in doar cateva randuri. Azi am avut si un feedback pozitiv cu privire la ceea ce am scris ieri, un coleg amuzandu-se destul de mult pe baza faptului ca in loc de a-mi da intalnire cu voievozii( care m-au vizitat azi in subiecte!!!) eu stateam linistita si scriam pe aici.

Sunt destul de constienta ca peste aproximativ 36 de ore mai am un examen si sa fim sinceri, geografia nu a fost punctul meu forte NICIODATA dar muzica de la TV e atat de buna incat pana si geografia pare mai primitoare.

Iar mi-e cald, mi-e somn( n-am mai dormit calumea de vreo saptamana) si as vrea sa citesc ceva! Orice inafara de materia pentru vineri sau pentru admitere! Absolut orice.

Banuiesc ca fiecare dintre voi a inceput sa arunce in toate partile cu caietele din care a invatat pentru probele ce au trecut asa ca asta am facut si eu numai ca nu am aruncat nimic. Asa cum am mai spus azi de cateva ori: le-am pus teanc si mi-am dat seama ca peste aproximativ doua saptamani o sa uit si de BAC si de eseuri si de poezii si de tot.

In seara asta ascult muzica, mananc covrigi din aia buni si calzi( ca n'ah doar avem covrigi de Buzau) si fac o vizita prin toata Europa, fara a-mi face griji ca trebuie sa platesc bilete de avion. 


Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Mult succes in continuare cu Bacul! Nu e chiar atat de garv, anul trecut pe vremea asta simteam ca lumea se termina odata cu examenele mele si reincepe odata ce vad ca am note bune. N-a fost asa, desi stresul a fost mare, Pamantul a continuat sa se invarta :) Notele au venit si au fost acceptabile... viata merge inainte. De vreme ce ai invatat cate ceva mereu, ai bazele si te ve descurca.
    La ce facultate vrei sa dai admitere? Mult succes!

    RăspundețiȘtergere