image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Jurnal de bord: decizii,decizii

De vreo doua saptamanai unica mea problema este: unde merg la facultate? Nu am reusit sa fiu atat de activa pe aici asa cum mi-am promis datorita faptului ca nu stiu cum a trecut timpul insa, cele doua examene s-au dus iar acum sunt pusa in fata unei decizii ce-mi cam mananca nervii, ca sa spun adevaru.

Niciodata nu mi-a placut sa iau decizii asa ca va dati seama ca acest moment crucial nu e unul tocmai usor pentru ca am intrat in doua locuri unde mi-am dorit sa intru( mai mult sau mai putin) iar ideea ca trebuie sa renunt la unul in favoarea celuilalt fara a sti daca asta imi va afecta viitorul in mod negativ, este cel mai greu lucru pe care trebuie sa-l fac.

Maine voi pleca la confirmare si in ultimele 24 de ore mi-am schimbat optiunile de vreo patru ori. Sper doar ca cea pe care am luat-o acum este cea potrivita si ca maine seara voi putea sa revin pe aici pentru a va spune ca sunt studenta cu acte in regula.

Eu chiar nu stiu ce va rezerva ziua de maine dar ma rog din tot sufletul sa fie ceva bun.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu