image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Jurnal de bord: cine mai numara zilele? saptamana de groaza(#3)


Nu stiu cum sa va spun dar am terminat!

Ultimul an s-a axat atat de mult pe aceasta unica saptamana care a trecut in zbor incat incerc sa-mi dau seama cum a trecut timpul. Oficial am terminat, gata cu invatat pentru geografie, gata cu sute de ani din timpul primului Razboi Mondial, gata cu Slavici si Maiorescu, gata cu BAC-ul. Daca mi-ar fi spus cineva - si da mi-au spus multi - ca totul se va duce atat de repede, ca totul va fi atat de ok, sincer nu l-as fi crezut - asa cum am si facut tot anul.

Saptamana asta nu am fost coerenta, nu am dormit decat cate 5 ore pe noapte si azi eram gata gata sa renunt sa ma mai dau jos din pat. Saptamana asta a fost infernala nu numai datorita somnului ci si emotiilor care sincer pe mine m-au coplesit. E adevarat, ma asteptam sa fiu numai speriat dar de fapt am trait in astea cateva zile toate sentimentele posibile: teama, fericire, frica, dezgust, lene, determinare si inca cateva care nu-mi vin acum in cap( si aseara tot cinci ore am dormit si ceva imi spune ca ciocolata mancata acum putin timp nu ma va lasa sa dorm in noaptea asta).

Nu stiu cum sunteti voi, voi cei care ma intelegeti, cei care ati trecut prin asta anul acesta sau in anii trecuti. Cei care ma citesc si nu au "experimentat" BACul ar trui de la mine sa stie ca vor fi atat de obositi/ stresati incat nici nu isi vor da seama cand va incepe si cand se va termina. Credeti-ma pe cuvant!

Pentru mine nu a venit vacanta, weekendul asta e mai mult o amagire, o sa tot invat pana pe la sfarsitul lunii cand sper ca ma voi vedea studenta acolo unde vreau!

Vara asta e scurta pentru mine! 

Vara asta nu pot sa-mi fac o lista cu: lucruri obligatorii. Vara mea incepe in august cand o sa plec putin, cand o sa ma deconectez de la tot ce a ainsemnat clasa a 12-a, vara mea va incepe cand voi putea sta cu el in aceeasi camera fara a avea o mie de griji care sa-mi tulbure mintea.

Pana luni mai e drum lung, pana luni ma voi panica de sapte mii de ori, o voi lua razna si ma voi lamenta. Pana luni cand toata treaba asta cu notele se va incheia imi e frica pentru cei din jurul meu, pentru cei care ma cunosc si stiu ca voi deveni un mic diavol.

E vineri si mi-e somn, muzica de la radio e mai buna decat credeti daca stiti unde sa o cautati si cartea care sta pe birou ma asteapta de 15 minute.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Totul e bine când se termină cu bine :D.
    Mult succes cu admiterea! >:D<

    RăspundețiȘtergere