image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Jurnal de bord: cate emotii poti avea pentru nota de la BAC



Azi nu scriu neaparat pentru ca vreau sa o fac ci pentru ca mi-am propus sa fac asta cat mai des. Azi am trecut prin mult mai multe emotii decat in ultima saptamana: am inceput aseara de la extaz ajungand undeva pe la ora 7.30 la disperare, nebunie pe la 9, agonie la 10 si intr-un final la fericire absoluta.

Cred ca asta a fost cea mai importanta zi de anul asta, la ziua de astazi s-a rezumat absolut totul: miile de foi consumate, pixurile pierdute, orele de somn nedormite, cearcanele din cauza carora tuturor ma intrebau daca sufar de vreo boala rara... la ziua de azi s-au rezumat toate si azi a fost ca orice alta zi. Azi a fost nebunie, a fost iubire, a fost sentimentul ala nebun ca nu am dezamagit.

Azi am aflat ca am luat la BAC 9.45 si nu, inca nu pot crede, mi-a luat ceva timp pana am fost sigura ca era nota mea pentru ca sincer nu ma asteptam. Sicner nu ma asteptam sa simt atata bucurie si atata eliberare in momentul in care mi-am vazut nota pe foaia asezata cel mai jos pe panou. Azi nu am fost coerenta, am primit felicitari si mi-am dat seama ca dupa patru ani de liceu i-am facut pe acei doi oameni cu care m-am ciondanit, iubit, certat mandri, pentru ca ei au fost intotdeauna langa mine cu toate ca de cele mai multe ori nu intelegeau modul meu de a invata. Cu ocazia asta mama as vrea sa sti ca eu invat atunci cand nu intri tu in camera si ca soarta face ca atunci cand vii tu pe la mine sa stau si sa fac chestii aiurea!

Am primit raspunsul dupa o noapte care am crezut ca nu o sa mai treaca, dupa un weekend in care am crezut ca o sa mananc toata ciocolata din lume pentru a incerca sa nu ma gandesc la absolut nimic.

Dar a trecut, asa cum au trecut toate anul asta: repede, lasand o bucurie imensa in urma, lasandu-ma sa inteleg ca din cand in cand cineva acolo te face sa intelegi ca munca ta nu e in zadar.

Azi, intr-o zi de SAPTE( mi se pare corect) am aflat nu doar o medie ci si faptul ca liceul s-a terminat si ca ma asteapta altceva de acum incolo, ceva care acum patru ani parea mult prea departe.













Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. Felicitări! :D Ai trecut şi peste această etapă, cu rezultate excepţionale chiar! Meriţi toate felicitările. Multă baftă pe viitor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit tot articolul cu speranta ca ma voi regasi si eu aici.Pacat,mare pacat ca ai uitat tocmai demine...Cum tu tii minte data de 7, eu o sa te fac sa o tii minte pe cea de 1 (aprilie) .Pupii :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! :* eu te inteleg perfect. Am scris si eu despre asta :D L-am luat si eu cu 9.57. Gata, mai admiterea. Pupici!

    RăspundețiȘtergere