image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Jurnal de bord: cat de mult iti plac cozile?



Cred ca saptamana asta fiecare dintre noi( cei care am terminat anul acesta cu liceul) avem aceeasi problema: cozile infernale de la facultati. Postarea asta trebuia scrisa de aseara insa undeva pe la ora 9 am reusit sa adorm si sa nu ma mai trezesc decat dupa aproape 12 ore de somn, deci cred ca abia acum pot avea o oarecare parere despre ceea ce s-a intamplat ieri.

Dupa cum spuneam, ieri m-am hotarat si eu( obligata de ideea ca trebuie sa ma inscriu pe undeva) sa ma trezesc la 5.30 si sa plec spre Bucuresti. Drumul cred ca a fost partea cea mai amuzanta pentru ca odata ajunsa in "marele oras" caldura si aglomeratia au facut ca "excursia" sa fie nu una atat de placuta precum ar fi putut fi. Fie intre noi vorba, dupa 5 ore de somn viata nu e atat de buna cum crede lumea.

Dar sa va vorbesc despre cozi, avand in vedere ca m-am inscris la doua facultati am petrecut destul de mult timp pe la cozi si nu cred ca asta era cea mai mare problema( pentru ca ii multumesc lui dumnezeu ca am ajuns cu mult inaintea celorlalti pentru ca altfel timpul de asteptare ar fi fost dublu) cel mai rau era faptul ca la un momentdat eram abordata de persoane din cinci parti si nu mai intelegeam nimic.

Nu prea mi-am imaginat pana acum cum va fi la inscriere asa ca ieri cand m-am vazut cu cardurile de concurent in mana eram putin amuzata de situatie, de faptul ca saptamana viitoare voi avea examen, de faptul ca am ajuns atat de departe intr-un timp atat de scurt. 

Poate ca aseara aveam mai multe de povestit insa in acest moment multe dintre lucrurile de ieri s-au dispersat, au ramas doar cateva dintre ele impregnate in mintea mea si cam atat. Nu stiu cum vor fi urmatoarele doua saptamani pana ma voi putea numi si eu studenta, stiu doar ca vreau sa se termine mai repede perioada asta, sa plec in vacanta si sa uit de toti nervii facuti anul asta si mai ales in ultimele 2 luni.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte: