image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Jurnal de bord: alegerea facultatii



De o buna bucata de timp abia astept sa nu am nimic de facut, sa lenevesc toata ziua cu o carte in mana si cu blogul mereu deschis pentru a-mi nota sutele de idei ce-mi trec prin cap. Ei bine, perioada aceasta a venit insa se pare ca din cauza caldurii dar si a oboselii excesive de care am parte in urma ultimelor luni in care am fost mai mult zomby decat fiinta vie, nu prea am putut sa scriu, ajungand ca azi, dupa 2 zile de la confirmarea locului la facultate m-am decis sa ma linistesc si sa deschid o noua pagina pentru a incerca sa va spun si voua, pentru ca unii erati curiosi, pe unde imi voi petrece eu urmatorii trei ani.

E foarte aiurea sa crezi ca daca ai de ales dintre mai multe facultati e usor pentru ca te poti duce fix acolo unde vrei tu. Ei bine, eu credeam ca daca voi intra in mai multe locuri imi va veni atat de usor sa aleg incat nu mi-am facut probleme pana in momentul in  care "minunea" s-a intamplat si m-am vazut in fata faptului implinit.

Am stiut de la inceput ca voi vrea sa merg undeva pe la Bucuresti, cu toate ca mereu am fost atrasa de Cluj sau Timisoara, insa nu cred ca sa vin acasa de doua ori pe an ar fi fost o optiune avand in vedere distanta dintre Buzau si cele doua orase mai sus mentionate. Dupa cum spuneam, Bucuresti a fost. insa acum a venit problema, dupa ce am intrat la doua facultati ce, din punctul meu de vedere, nu erau atat de diferite insa alegerea a fost mai complicata decat orice.

Imi tot faceam ganduri de genul: daca aleg prost? Sau daca ceea ce voi alege eu nu ma va ajuta cu nimic pe mai departe? Dupa vreo doua zile in care capul imi bubuia si toata lumea imi tot dadea sfaturi despre ce ar treui sa aleg( niciodata sa nu te lasi influentat de altii, poate doar atunci cand vin cu argumente, in rest: ei nu pot decide pentru tine).

Intr-un bun final, dupa lupte seculare, dupa nopti nedormite si dureri de cap infernale am ales. Si nu-mi pare rau de alegerea facuta pentru ca sunt constienta ca facultatea asta mi se potriveste manusa, ca ma va ajuta cam in orice domeniu as vrea eu sa profesesz, oricum 90% o sa fie un mister total.

Astept 1 octombrie cu teama, o sa o iau de la inceput, o sa fie ceva nou si, cred eu, ceva bun. Mai am doua luni de vacanta dupa care ma voi indreptae frumos catre universitate, catre facultatea de Litere.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Frumosa alegere. Eu tot la facultatea de Litere sunt. Sunt convinsa ca o sa iti placa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti o fata deosebita si imi permit sa spun asta pentru ca prin prisma a ceea ce scri pe blog si modul in care o faci rezulta asta. Multi aleg aceasta facultate dar habar nu au de ce o aleg, insa eu, sunt singur ca tu, ai facut o alegere excelenta care iti va aduce numai lucruri bune in viata. Tu ai acea inteligenta pe care multe nu o au, pe langa faptul ca esti si foarte frumoasa, sa nu uitam asta. Tu chiar sti de ce ai ales aceasta facultate si chiar vei fi super incantata. Mult succes si abia astept sa te cunosc in realitate pentru ca virtual esti o amica de nota 10+++.. !! Sper sa devenim si prieteni!

    RăspundețiȘtergere