Recenzie: Pe strada Dublin- Samantha Young

" Tot ce vrea ea este prezentul"

Nu stiu cati dintre voi stiti insa, in ultimul timp, am facut o pasiune pentru cartile publicate de editura TReI asa ca atunci cand am primit de la libraria online libris Pe strada Dublin am fost intr-o stare de extaz nebun pentru cateva zile. Daca vreti si voi sa cumparati titluri aparute recent atat in limba romana cat si in limba engleza eu zic sa dati un click aici si sa profitati la maxim de toate ofertele librariei libris.

Am inceput sa citesc Pe strada Dublin imediat ce am primit-o asa ca faptul ca aceasta recenzie apare atat de tarziu este doar din cauza BAC-ului care mi-a papat cam tot timpul si toata energia in ultimele cateva saptamani. Povestea relatata de catre Samantha Young este una destul de simpla: ea, o studenta tanara, cu pofta de viata dar cu un trecut destul de tragic iar el, tanarul perfect, pe care orice fata l-ar dori langa ea.

Asa cum spuneam, povestea pare simpla in ansamblu, initial chiar am asemanat-o cu Atractia Sylviei Day, insa inaintand in lectura mi-am dat seama ca doar incipitul e putin asemanator, aparand o multitudine de lucruri noi si interesante in cartea Samanthei.

Joss nu a trait intotdeauna in puf.

Dupa moartea parintilor si a fratiorului mai mic isi continua studiile, trece printr-o perioada de rebeliune doar datorita faptului ca a ramas singura si decide ca mai tarziu, in urma unei experiente derutante sa mearga la studii in strainatate, lasand America in urma si incercand sa uite toate experientele urate traite aici.

Pe el, pe Braden, il cunoaste intr-un taxi pe care il impart amandoi doar pentru cateva clipe. Atractia dintre ei doi este simtita atat de ea cat si de personajul masculin, feroce i-as spune eu, insa totul este doar un gand ce le apare in minte si cam atat. Asa cum ne-am obisnuit citind literatura contemporana, poveste ii va readuce impreuna intr-o situatie cu adevarat comica, comicul fiind sarea si piperul cartii.

Cu toate ca e o carte usoara, de vara, care nu te pune in dificultate, Pe strada Dublin reuseste sa te captiveze prin stilul lejer si printr-un fir narativ cu totul si cu totul diferit fata de al altor scrieri. Iubirea dintre cei doi nu este una, asa cum spunea profesoara mea de romana, plina de sirop si dulceata, ea apare ca o poveste absolut normala dintre doi oameni ce nu se mai pot dezlipi unul de celalalt.

Concluzionand, va recomand aceasta carte ce va trezi in voi dorinta unei calatori, unui nou inceput, unei povesti de iubire cum nu ati mai trait pana acum.